dannad Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hei, jeg kjøpte alle Gothic-spillene og bare lurte på om jeg bør spille gjennom 1 og 2 før jeg begynner på Gothich 3, noen som vet og kan gi et svar på det?
Civilix Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hei, jeg kjøpte alle Gothic-spillene og bare lurte på om jeg bør spille gjennom 1 og 2 før jeg begynner på Gothich 3, noen som vet og kan gi et svar på det? Ja, du burde spille 1 og 2 før du starter på gothic3. Da vil du vetfall få igjen mye mer da det er mange personer som går igjen i alle spilla, og man har et forhold til mange av begivenhetene som blir nevnt fra de tidligere spilla.
Uncas Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Skal du spille gjennom 2'ern bør du vurdere å faktisk IKKE spille med ekspansjonspakken siden den er ganske vanskelig for folk som ikke har spilt no særlig Gothic
KayAU Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Eg anbefalar: 1. Gothic 2. Gothic 2 3. Gothic 2 + NotR 4. Gothic 3 Kay
Uncas Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Bah hadde vært tøft å kunne slette hukomelse og starte spillet på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå