LarsP Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 er derimot sjeleglad for at Baby Park frå DD ikkje er med. Blasfemi! Baby Park er en klassiker. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Hahaha Neineinei! Grusomme greier! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Mario Kart er den beste, letteste og mest effektive måten å skaffe seg uvenner på. Å sende et blått skall opp i tarmen på en kompis 5 sekunder før han når mållinja, for deretter å suse forbi og ta seieren, gir omtrent samme resultat som å gå opp til en tilfeldig mann på puben lørdag kveld og si "Blod. Blod. Blod..." Helt absurd gøy/frustrerende. Jeg elsker Mario Kart. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Det er mulig jeg er blitt for gammel men.. jeg klarer bare ikke å fatte at noen over 14 år syns dette er noe morsomt. Det er jo så barnslig og uhøytidelig som det er mulig å få det. Men det er kanskje derfor det appelerer til så mange, hva vet jeg.. Jeg er 23 og mener det ikke eksisterer bedre bilspill enn Mario Kart(-serien). Jeg er 51, og helt enig med LarsP. Nå er det riktig nok noen år siden det gikk i den slags spill her i huset. Men jeg hadde gjerne tatt noen runder igjen om ikke maskinen var på utlån. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg