Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de dumpa K-Rose? :O

Lite som var like fett som å ta MANGE traktorer på hverandre og cruise rundt i ødemarken og høre på radiovertinnens munnspill :wee:

Skrevet

Jeg husker å ha lest at det var en konkurranse tidliger i år der man kunne ringe et nummer og si din mening om hva man ville, så trakk Rockstar ut en del av "meningene" og brukte dem i en radiokanal i GTA IV. Noen som vet om dette kommer?

Skrevet
Kommer det noen metalradiokanaler ala V-Rock fra Vice City? Mest geniale spillet ever i feeling og setting.

Vil være rart om det ikke kommer synes jeg. Husker godt de mange herlige timene med Vice city, bare cruise rundt i byen mens 2 minutes to midnight, she sells sanctuary og andre gobiter duret i radio'n :thumbup:

Skrevet
Kommer det noen metalradiokanaler ala V-Rock fra Vice City? Mest geniale spillet ever i feeling og setting.

Vil være rart om det ikke kommer synes jeg. Husker godt de mange herlige timene med Vice city, bare cruise rundt i byen mens 2 minutes to midnight, she sells sanctuary og andre gobiter duret i radio'n :thumbup:

Spiller Vice City Stories på ps3 for tiden. Der er det også V-Rock med mye artig musikk. Det spillet bør virkelig sjekke ut mens man venter på GTA4 så sant man har en ps3 som kan spille ps2 spill eller man har en ps2 stående. Koster vel også bare 199 for tiden :-)

Artig og til tider vanskelig spill! MYE sidemissions og annet snacks!

Får man forresten kjøpt V-Rock t-skjorte noe sted? Hva er foresten tidsperioden på Gta4? Er det "nå" eller er det for noen år siden storyen foregår?

Skrevet

Det er jo stor sjanse for at det kommer noe rock og indie, men jeg tror Rockstar ikke vil ha så mye metal så jeg tror de kjører en radiokanal med rock og metal istedenfor en ren metal-kanal som da V-Rock. Tror ikke Rockstar-teamet er så keen på så mye metal i GTA IV. Men kommer det noe metal eller trash-metal håper jeg litt på Trivium. :love:

Så langt er bare 6 av 18 radiokanaler offentligjort og en til , så det er hvertfall plass for noe metal. Så langt er dette bekreftet av Rockstar:

Electro Chock, Dance

L.C.H.C, Hardcore Rock

IF00, Funk

K109: The Studio, Disco/Electronica

Vladivostok FM, østeuropeisk musikk

The Vibe, Soul/RNB

WKTT, pratekanal

Også ser det ut som vi får en Jødisk-kanal hvis du legger merke til den logoen med en "jødestjerne" i seg.

http://rockstargames.com/IV/#?page=music&a...ontent=stations

Skrevet

På PC-versjonen håper jeg de gjør det mulig å streame musikk fra nettet á la ShoutCast for de som har nettilgang mens de spiller. Da slipper man å gå lei av de samme låtene på radioen hele tiden. :)

Skrevet
På PC-versjonen håper jeg de gjør det mulig å streame musikk fra nettet á la ShoutCast for de som har nettilgang mens de spiller. Da slipper man å gå lei av de samme låtene på radioen hele tiden. :)

Det hadde vært fett! :thumbup:

Skrevet

Tror det neppe kommer noe eget for streaming, tror at de heller kjører det som før at du måtte plassere Mp3`ene i en mappe for spillet for at de skulle funke. Kan jo hende det kommer noe uoffesielt, men det har ikke noe med selve spillet å gjøre i den forstand.

Å det bare hvis det kommer til PC.

Skrevet
Tror det neppe kommer noe eget for streaming, tror at de heller kjører det som før at du måtte plassere Mp3`ene i en mappe for spillet for at de skulle funke. Kan jo hende det kommer noe uoffesielt, men det har ikke noe med selve spillet å gjøre i den forstand.

Tja hvorfor skal Rockstar bruke masse spenn på å porte dette til pc når "alle" allikevel piratkopierer?

Dere som spiller PC får heller kjøpe der en konsoll :thumbup:

Skrevet

Tja hvorfor skal Rockstar bruke masse spenn på å porte dette til pc når "alle" allikevel piratkopierer?

Dere som spiller PC får heller kjøpe der en konsoll :thumbup:

jepp..:D

spillet ryktes å komme til pc i oktober forresten.;)

Skrevet

Head Radio har hvertfall bytta logo siden sist. Å på grunn av Head Radio var en radiokanal i gamle GTA3 Liberty City så tror jeg at det ikke er noe Head Radio med i GTA4.

Sitter bare å venter på noen indie, rock og hiphop-kanaler jeg. Hørt Mobb Depp skal være med på soundtracket, og det passer bedre enn noe sånt tilbakestående hiphop som 50 Cent. Håper på at vi får noe hiphop ala EL-P og Cage som er mindre artister som fortjener mer rampelys.

Jeg håper virkelig at Rockstar gjør litt omvendig å prøver kanskje å kjøre mer av de mindre artistene enn de store. Siden GTA IV faktisk er en god måte å etablere band.

Forresten så er norske Datarock første hel-nordiske band til å være med i GTA IV, og det synes jeg er noe å være litt stolt av. Fordi da har vi noe annet enn A-ha å vise de mange amerikanerne. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...