Gå til innhold

Vurderer Acer Aspire 5920G.... Men!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres i alle fall driverrelatert ut.

hvilket spill er det snakk om?

Hvordan er lyden på PC-en? Bruker den lang tid på oppstart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den blir varm av alle spill egentlig, css, cs 1.6, cod4... lyden blir skurrete, og pcen blir temmelig varm. annet enn i spill er det ikke noe spesielt så vidt jeg har erfart :blink:

Skrevet

Har ikke kjørt allverdens spill på min 5920g, men etter å ha lagt inn nyeste bios + oppdatert lykortdrivere fra www.realtek.com.tw har jeg ikke hatt noen problemer (jeg oppdaterte dette med en gang jeg fikk den så jeg vet ikke om det i det hele tatt var noen problemer på min).

Skrevet (endret)
Har ikke kjørt allverdens spill på min 5920g, men etter å ha lagt inn nyeste bios + oppdatert lykortdrivere fra www.realtek.com.tw har jeg ikke hatt noen problemer (jeg oppdaterte dette med en gang jeg fikk den så jeg vet ikke om det i det hele tatt var noen problemer på min).

takk, dette skal prøves ;)

EDIT: fant ikke noe når jeg søkte på pc navnet, og veit ikke hva lydkortet heter:P Kan du slenge på en direkte link til lydkortdriver og bios? :innocent:

Endret av IronMartin
Skrevet

Takk ;) nå har jeg spilt CoD4, som er noe av det tyngste maskina kan dra en halvtimes tid og fikk ikke noe fps dropp. det var en lettelse! hehe^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...