FuNsTyLe Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Det høres i alle fall driverrelatert ut. hvilket spill er det snakk om? Hvordan er lyden på PC-en? Bruker den lang tid på oppstart?
Klumpete Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 den blir varm av alle spill egentlig, css, cs 1.6, cod4... lyden blir skurrete, og pcen blir temmelig varm. annet enn i spill er det ikke noe spesielt så vidt jeg har erfart
OC-Freak Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har ikke kjørt allverdens spill på min 5920g, men etter å ha lagt inn nyeste bios + oppdatert lykortdrivere fra www.realtek.com.tw har jeg ikke hatt noen problemer (jeg oppdaterte dette med en gang jeg fikk den så jeg vet ikke om det i det hele tatt var noen problemer på min).
Klumpete Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Har ikke kjørt allverdens spill på min 5920g, men etter å ha lagt inn nyeste bios + oppdatert lykortdrivere fra www.realtek.com.tw har jeg ikke hatt noen problemer (jeg oppdaterte dette med en gang jeg fikk den så jeg vet ikke om det i det hele tatt var noen problemer på min). takk, dette skal prøves EDIT: fant ikke noe når jeg søkte på pc navnet, og veit ikke hva lydkortet heter:P Kan du slenge på en direkte link til lydkortdriver og bios? Endret 16. april 2008 av IronMartin
OC-Freak Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5920.html velg bios versjon 3811 fra menyen for bios'er. ftp://152.104.238.19/pc/audio/Vista_R190.exe lydkort driver
Klumpete Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Takk nå har jeg spilt CoD4, som er noe av det tyngste maskina kan dra en halvtimes tid og fikk ikke noe fps dropp. det var en lettelse! hehe^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå