Gå til innhold

the curse of monkey island


Anbefalte innlegg

hmm, har spillet men funker ikke i Windos XP:(

noen ide? :((

 

 

Edit:

ingen feil melding btw, sorry for ikke utfyldende informasjon før edit:)

 

Prøv å slå på windows 95/98/ME compatibility mode. d gjøres ved å høyreklikke snarveien til exe-fila, gå innpå compatibility-tab'en, klikk på "run this program in compatibility mode for:"og velg OS. Dette funker utmerket for d meste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg har faktisk greid heile spillet på easy. (uten guide)

 

noken som veit om det er planer om monkey island 5 ?

 

kommer nok, men blir nok traaaaaaaaaaaaagisk 3d:(

 

Hva mener du med det?

Synes du 3d'en i "Escape from Monkey Island" var dårlig?

Eller misliker du generelt 3d? Kanskje spesielt i Monkey Island serien?

Lenke til kommentar
eg har faktisk greid heile spillet på easy. (uten guide)

 

noken som veit om det er planer om monkey island 5 ?

 

kommer nok, men blir nok traaaaaaaaaaaaagisk 3d:(

 

Hva mener du med det?

Synes du 3d'en i "Escape from Monkey Island" var dårlig?

Eller misliker du generelt 3d? Kanskje spesielt i Monkey Island serien?

 

Misliker sterkt 3D i denne serien, og i alle serier der 2D har fungert perfekt:/

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i at de hadde klart seg fint uten bruk av 3d. Det ødelegger på en måte sjarmen med spillet. Jeg synes det var horibelt å framstille Guybrush på den måten de gjorde i Curse of Monkey Island. Jeg synes overgangen fra den første til den andre i serien var den beste. I den første er han helt fersk og ser ut som en barnerumpe, mens i LeChuck's revenge har han fått litt skjegg og en kul kledning. Han har liksom utviklet seg videre. Og da The Curse of Monkey Island kom, var han framstilt som en barnerumpe igjen... *skuff* :shrug: Synes de skal skape en litt mer skummel stemning. Hittil så synes jeg stemningen i 2'ern er best. Litt for mye barnetv i de 2 siste.

Lenke til kommentar
Du skal få tanna hans til å fly ut vinduet i en tyggegummiballong.  Tror du bare skal blåse opp din egen ballong etterpå og bruke den.

 

Haha, sykt. LucasArts i et nøtteskall. Kjempe bra!

 

no er ikkje eg heilt sikker på ka du mener ? :-?

 

"Du skal få tanna hans til å fly ut vinduet i en tyggegummiballong." <- bryter all logikk og normal løsningsteori -- derfor typisk LucasArts.

 

Er akkurat derfor jeg ikke liker M.I spilla. Alle løsningene er ganske så ulogiske og vanskelig å finne ut. Man ender som regel opp med å teste alle "items'ene". I motsetning til Den Lengste Reisen, der de fleste løsningene var relativt logiske. *gledermegtil2'ern* :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...