Gå til innhold

Sniktitt: Ninja Gaiden 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er ikke imponerande at "blod blod blod" er det som blir nevnt om og om igjen.

 

Ninja skal handle om å snike så slå til. Dette er ikke noe mer enn et acrade blod fult hack'n slash. Et skam til "Ninja" navnet.

 

Half-Life skal være et begrep i atomfysikken som forteller hvor lang tid et radioaktivt materiale brukes på reduseres til halvparten av den opprinnelige mengden. Et spill om Half-Life bør handle om å sortere atomer slik at nedbrytingsprosessen foregår riktig, og korrekt karbondatering kan gjennomføres. Dette er ikke noe mer enn arcade-skyting med blod. En skam for "lambda"-symbolet.

 

What? LOL, snakk om å komme med et totalt meinings løs argument.

 

Ninja er et faktisk historsik "figur", lambda møkken du kom med er et fantasi verden.

Lenke til kommentar
Synes det er ikke imponerande at "blod blod blod" er det som blir nevnt om og om igjen.

 

Ninja skal handle om å snike så slå til. Dette er ikke noe mer enn et acrade blod fult hack'n slash. Et skam til "Ninja" navnet.

 

Half-Life skal være et begrep i atomfysikken som forteller hvor lang tid et radioaktivt materiale brukes på reduseres til halvparten av den opprinnelige mengden. Et spill om Half-Life bør handle om å sortere atomer slik at nedbrytingsprosessen foregår riktig, og korrekt karbondatering kan gjennomføres. Dette er ikke noe mer enn arcade-skyting med blod. En skam for "lambda"-symbolet.

 

What? LOL, snakk om å komme med et totalt meinings løs argument.

 

Ninja er et faktisk historsik "figur", lambda møkken du kom med er et fantasi verden.

Half-life

Lenke til kommentar

AvidGamer, der ble du ståleid. Nei, rollen til ninjaer er jo å frike ut og drepe så mange som overhodet mulig. Sniking, pfft. :p

Det er litt bombastisk å uttale seg sikkert om et fenomen som kanskje ikke har eksistert engang. Dessuten er vel ikke Team Ninja akkurat det studioet som har størst behov for å bli tatt stilmessig 100% på alvor, og bruker begrep nøyaktig som det passer dem.

Lenke til kommentar
Ninja skal handle om å snike så slå til. Dette er ikke noe mer enn et acrade blod fult hack'n slash. Et skam til "Ninja" navnet.

Jeg er enig med deg i at et mer "realistisk" Splinter Cell-aktig ninjaspill hadde vært meget interessant, men du må forstå at dette spillet bygger på myten om ninjaer. At de er uovervinnelige krigere som mestrer alle slags våpen, kan bevege seg raskere enn øyet kan se, er superakrobatiske og i stand til å kontrollere elementene ved å kanalisere sin indre energi for slik å skape dødbringede angrep. Så vidt jeg har fått med meg er det svært lite man egentlig vet om disse krigerne, og da er det vanskelig å lage noe historisk korrekt. Men igjen: Det hadde vært spennende om noen forsøkte. :)

 

Ninja Gaiden er et av mine suverene favorittspill. Dersom jeg noen gang kjøper en 360 så er det for å spille oppfølgeren. Likevel: Er det bare jeg som er litt skuffet over at de ikke har lagt til en skikkelig ragdoll? Med så mange kropper og kroppsdeler flygende i alle retninger er det vel få spill som hadde gjort bedre nytte av dette enn akkurat Ninja Gaiden 2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gleder meg som bare det!!!

 

Spilte igjen det første på xbox, ninja gaiden black på 360, og nå ferdig med Sigma, sykt kult det er! Kult å sjekke ranken sin også. Det viser virkelig hvor god man er, det har mye med tolmodighet og vilje til å skaffe mer og mer poeng.

 

Det spillet handler om å være villig til å lære, akkurat som en ninja må trene for å bli god. Når man blir god er det en fryd å klare vansklige brett/fiender. Men siden det er ubervanskelig til tider skjønner jeg at mange gir opp.

 

Regner med at Ninja gaiden 2 blir rimelig likt, men med mer finesser.

 

En ting de kunne brukt litt mer tid på er hvor dynamisk og spennende leveldesignet er, ser ut som det blir fetere i 2ern.

 

 

 

teletubbiekid:

 

Spilt igjenom Devil May Cry 4 og Ninja Gaiden Sigma rimelig kort tid etter hverandere. Må si jeg liker Ninja Gaiden en god del bedre, mest på grunn av Gameplay og Ryu:) Men DMC 4 er helt klart et bra spill innen sjangeeren, men der er leveldesignet og hoppinga latterlig dårlig.

Endret av lyon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...