Tanner Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Dette er selfølgelig om Ultima Online. Sharden jeg spiller på har en playerbase på ca 500 aktive spillere. og nå vil de få flere til å spille. Jeg har tatt oppgaven på å prøve å få nye spillere dit. så jeg tenkte jeg skulle skrive en liten guide om hvordan man kommer igang. ## linker fjernet av ilpostino ## Endret 8. april 2008 av ilpostino
Bulletus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvorfor er dette beste mmorgp noen sinne ? hva gjør det godt ? Jeg er bare nysjerrig
Ravusy Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Haha det var bra for 10 år siden. Nei, jeg holder meg til EVE-Online.
vikingkylling Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det skulle visstnok komme (eller er kommet allerede) en "patch" som oppdaterer grafikken til dagens standard, så grafisk sett burde det kunne være bra. Men et ti år gammelt MMO? Tja, hvis det er gratis, hvorfor ikke?
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det skulle visstnok komme (eller er kommet allerede) en "patch" som oppdaterer grafikken til dagens standard, så grafisk sett burde det kunne være bra. Men et ti år gammelt MMO? Tja, hvis det er gratis, hvorfor ikke? Tviler på at det er gratis, men trådstarter spiller kanskje på en privatserver?
colsen91 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sharden? Sorry mate, men sist gang jeg sjekket var dette såkalte freeshards, også kalt privatservere... Tar jeg ikke helt feil er vel ikke det helt lov å oppfordre til her på forumet?
The Very End Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Spill heller Anarchy Online, det er også gratis, blir oppgradert til dx9 senere i år og er på alle måter et bedre spill.. (Husk at alt jeg skriver er mine meninger, orker ikke noen flame-war her). Aldri hørt om det spillet du nevner, orker ikke trykke inn på link, er på jobb, kan du ikke bare gi generell info om spillet,handling,story osv?
vikingkylling Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det står at det er gratis i tittelen, så jeg regnet logisk nok med at det faktisk er gratis å laste ned og spille. Men holder meg nok til LotRO. Greit jeg må betale for det, men det er definitivt verdt det.
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er ikke ulovlig å spille på privatservere. Det er ikke ulovlig med piratkopiering heller, mener du?
vikingkylling Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Piratkopiering er helt 100% lovlig så lenge ingen oppdager det.
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Piratkopiering er helt 100% lovlig så lenge ingen oppdager det. You phail..... Tyveri er tyveri uansett hvor mange som finner ut av det.
Wartom Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ulovlig eller ikke, det er ikke lov å oppfordre til piratkopiering hær i forumet AAAADMIIIIIIIIIIN!!!!!!
The Very End Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ulovlig eller ikke, det er ikke lov å oppfordre til piratkopiering hær i forumet AAAADMIIIIIIIIIIN!!!!!! La oss grine litt mer sammen eller hva? Så la oss ignorere at han spiller på privatserver, men heller ta å diskuter rundt spiller en å starte piratkopi debatten igjen. Og til din informasjon, piratkopiering har for lengst vunnet saken, greit nok man ikke skal oppfordre til det på forum men å gå helt av skaftet fordi man nevner piratkopiering blir for dumt. I dag er det hverdagskost.
akristina92 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er ikke ulovlig å spille på privatservere. Det er ikke ulovlig med piratkopiering heller, mener du? Men dette er jo ikke piratkopiering. Klienten er gratis og ligger fritt ute på blant annet Fileplanet.com, så det er jo ikke stjeling på noen som helst måte. Å drive privat-servere mener jeg å ha hørt er ulovlig, men å koble seg opp til en privat-server og spille på den er noe annet. Jeg har i alle fall ikke hørt om noen som har blitt saksøkt for å ha spilt på en privat-server.
ilpostino Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 piratkopiering og annet som bryter med noens EULA bryter med reglene for dette forumet av denen grunn stenges tråden. klage på stenging kan sendes på meg på PM.
Anbefalte innlegg