Gå til innhold

Problemer med Mmore DVD-R på Sony DRU500A


Anbefalte innlegg

Har hatt brenneren i en uke nå. Kjøpte med meg en cake-box (10 plater) med 1x Princo -R plater . Disse har fungert helt fint, og til hvilken pris - litt over 10 kr plata på Komplett.

 

Ja princo platene er fine de. Brenneren har gått i ett siden jeg kjøpte 75 stykker av dem. Synd det tar så lang tid, nå blir det datawrite 4x neste tenker jeg .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datawrite 4x 25 stk til 500 kr (20 pr plate) billigere en verbatim og minst like bra ,100% kompatibilitet med både pioneer dvd-105/a05 , og sony sin 4x combo , kjøp heller de. Kan anbefale de personlig og , hadde pioneer sin drittbrenner (105) .. ja .. den er dritt , makan te fisefin brenner ska du lete langt etter.. eneste som funka bra var verbatim 2x , og datawrite 4x ..

Lenke til kommentar

Heisann

 

Jeg har meget gode erfaringer med Princo 1x dvd-r. Av 100 plater ingen feilbrenninger,brenneprog Nero. Virker fint på min Akai standalone spiller.

 

Disse ble kjøpt hos www.shop4tech.com. de har desverre sluttet å sende internasjonalt :(

 

 

Men jeg har nå nettopp fått 100 Accu 1x som faktisk brenner 2x på min sony dru500a med 1.0f firmware..Har til nå brent 11 plater med glimrende resultat. Virker som bare juling.

Disse ble bestilt hos www.meritline.com.

 

Jeg bestilte en såkalt combopack dvs 100 dvd-r plater med tilhørende dvdcover. dette kom på ca 1500 kroner ferdig levert.

 

 

jeg må pent si at jeg er storfornøyd med både brenneren og platene.

 

Mvh

 

Cdflame

Lenke til kommentar
Skal teste Smart-Buy's 2x dvd-r plater snart (forhåpentligvis)

 

Styr unna Smartbuy dvd-r 2X på Dru500a, dette er 1X plater laget av prodisc som er kranglete, ihvertfall på film. Kjøpte disse på komplett som tror de selger 2X, står ingenting på pakka eller platene.

 

 

Funker i 2X på min brenner med 2.0f firmware :lol:

Lenke til kommentar
Skal teste Smart-Buy's 2x dvd-r plater snart (forhåpentligvis)

 

Styr unna Smartbuy dvd-r 2X på Dru500a, dette er 1X plater laget av prodisc som er kranglete, ihvertfall på film. Kjøpte disse på komplett som tror de selger 2X, står ingenting på pakka eller platene.

 

 

Funker i 2X på min brenner med 2.0f firmware :lol:

 

Gratulerer, da har du vært heldig med dine plater. Dette er problemet når man kjøper tomplater fra firma som ikke lager platene selv. Man vet ikke hva man får. Ikke bli overrasket om de ikke funker neste gang du kjøper en ladning. Smartbuy (og mange andre) er bare "noname-plater" i fin innpakning. De kjøper plater fra andre produsenter og slenger på sin logo.

Hva med å sjekke disc-id`en på platene dine. Tør vedde på at den er forskjellig fra id`en på drittplatene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...