Gå til innhold

Erfaringer med garantibetingelser på objektiver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må du slutte å jakte på alt jeg gjør her på forumet,det blir bare for dumt :!:

Jeg mener den er rett postet siden den omhandler nettop objektiver,er du uenig send en PM til moderator istedenfor .

 

Jeg jakter ikke på det du gjør. DU ba meg skrive mine erfaringer her inne. Du ga meg tilogmed en link.

 

Kategorien jeg mener den bør ligge i er beskrevet slik:

 

Erfaringer, ris & ros, spørsmål om norske eller utenlandske butikker og handel i utlandet som er realtert til foto.

 

Garantispørsmål er virkelig hjemmehørende i en slik kategori (som man også ser av de utallige liknende trådene der inne)

 

Så den diskusjonen gidder jeg ikke ta med deg.

 

Har laget en egen tråd for mitt garantispørsmål

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935116

Lenke til kommentar
Må du slutte å jakte på alt jeg gjør her på forumet,det blir bare for dumt :!:

Jeg mener den er rett postet siden den omhandler nettop objektiver,er du uenig send en PM til moderator istedenfor .

 

Jeg jakter ikke på det du gjør. DU ba meg skrive mine erfaringer her inne. Du ga meg tilogmed en link.

 

Kategorien jeg mener den bør ligge i er beskrevet slik:

 

Erfaringer, ris & ros, spørsmål om norske eller utenlandske butikker og handel i utlandet som er realtert til foto.

 

Garantispørsmål er virkelig hjemmehørende i en slik kategori (som man også ser av de utallige liknende trådene der inne)

 

Så den diskusjonen gidder jeg ikke ta med deg.

 

Har laget en egen tråd for mitt garantispørsmål

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935116

 

 

 

Ja du har laget en egen tråd,noe som er unødig og i strid med retningslinjer, for først kommenterer du at tråden min er feilpostet,noe som er unødig , det skal sendes en melding på pm til mod,så lager du en likelydende tråd 2 min etterpå for å demonstrere nettop det du sa i en annen tråd,nemmelig at du frabedte deg komentarer fra meg,alt dette er unødig tukll fra deg like unødig som å sende PMer med "du er virkelig paranoid!" til meg.

Voks opp og innse at det finnes folk med annet syn enn ditt og tolerer at andre fremmer sitt syn i en diskusjon istedenfor å furte å legge folk for hat fordi de ikke er enig med deg .

 

EDIT: Ønsket om å få stengt denne tråden opprettholdes.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jeg er ikke interessert i å diskutere med deg.

 

Jeg opprettet min egen tråd fordi:

 

A) din tråd ikke hadde en overskrift som passet til mitt spørsmål

B) jeg ønsket at tråden kun skulle omhandle USA-garantien vs Serviceproffen, noe som måtte fremgå i første post.

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar
Jeg er ikke interessert i å diskutere med deg.

 

Fint,ikke send flere PMer med ufint innhold heller

 

Vennligst ikke offentliggjør PM (Personlige Meldinger)

 

Den saken der er allerede ute av verden (ref admin EC)

 

Tråden har mistet sin funksjon fordi enkeltes "forfølgelseslyst" drepte den i utgangspunktet.

 

Vennligst ikke kom med personlige angrep på meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...