Gå til innhold

Skal man vente på SX1 eller satse på P800...?


Dulla

Anbefalte innlegg

Jeg skal vedde for at en gang i fremtiden sitter dere der med 2 milioner farger i mobilen og sier:"He he husker du den gangen vi kranglet om 4096 var best eller 65.000.Ja så tåpelig! Det er jo mer farger på kalkulatoren nå for tiden. Ja det var steinalderen det"

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal vedde for at en gang i fremtiden sitter dere der med 2 milioner farger i mobilen og sier:"He he husker du den gangen vi kranglet om 4096 var best eller 65.000.Ja så tåpelig! Det er jo mer farger på kalkulatoren nå for tiden. Ja det var steinalderen det"

:lol:  :lol:

 

Når den tid kommer, har vel ikke telefonene skjermer en gang...

Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= : Alle Series 60 - spill for 7650 vil funke på SX1. jeg jobber i et java-firma og vi har hittil fått in kun ETT P800-spill. Kommer neppe særlig mange spill til p800...

 

[GDI]Raptor: Når ble Series 60 et OS?

 

Java-firma... Javel

 

Jeg vet at det er ikke et OS, det er baset på Symbian. Det var ikke det som var poenget mitt. Hvilke spill som fungerer på P800 eller ikke er uinteresant for meg. Poenget mitt er at SX1 etter min mening har flere begrensninger i forrhold til P800. Hovedsaklig er dette at den ikke har trykkfølsom skjerm, og sekundært et idiotisk tastatur oppsett.

Lenke til kommentar

Gratis spillene er uinteresante?..

Vel, emulatoren er gratis, men spillene koster de...

 

ta feks Monkey Island eller Day of the tentacle, eller Doom, eller Police Quest, Larry, Kings quest...

 

Du kan kjøpe de spillene og spille dem på P800, da får du plutselig en hel del flere morsomme spill og spille på..

Molna, du sier du jobber på i et java firma, mange spill til P800 bygger på C++, men det visste du kanskje ikke? eller? synes at java spillene er kjedelige, altfor begrensa når det gjelder grafikken... ja, du kan faktisk spille fullscreen spill med pJava(personal java) eller C++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...