DKH Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Regner med dette har vært diskutert noen ganger, men spør etter tips utifra det jeg ønsker! Jeg kommer til å spille absolutt mest sportsspill, bilspill og "party-spill" (guitar heroes, singstar osv..). Kan også hende det blir noen first person shooter eventuelt (minner tilbake om goldeneye og perfect dark). Synes det høres moro ut å spille over nett! Er også til vanlig opptatt av gadgets, så at maskinen "kan litt utenom" er ikke negativt hvertfall. Hadde vært flott å fått noen anbefalinger/veiledninger Endret 3. april 2008 av DKH
baosen Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Vel, jeg hadde sagt Xbox 360 fordi det finnes flere bilspill, sportsspill og party-spill nå til dags for den konsollen. Online-delen til 360 synes jeg er også mye bedre. Halo 3 er morsomt online! Du kan skifte dekslet på 360 osv.... 360 = Sosial spilling PS3 = Hardcore det er vel min mening ^_^
Belzebob Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Les denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932508 Lykke til med valget
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Ps3 kan litt "utenom det vanlige" vil jeg si. Men kun pga Blu-ray og en "kommende kraft som vil ødelegge 360"
Zeph Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Søk og leit i denne kategorien, det finnes meir enn nok av emner om dette frå før av. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg