Gå til innhold

Firefox 3 Beta 5 er ute


Anbefalte innlegg

hehe, jeg fikk et lite sjokk og en tankevekker om hvor gjennomkommersialiserte og "brukerfiendtlige" flere av nettsidene jeg leser er (ja, det er helt jævlig med flash-reklame og store reklamebilder). Heldigvis bar det rett til adblock plus forumet og installasjon av dev build: http://adblockplus.org/devbuilds/

 

hw.no er ikke langt fra computerworld, aftenposten osv hva angår irriterende reklame :thumbdown:

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått vekk reklamen på hw.no ved bruk av AdBlock, men det blir igjen tre digre svarte felter, ett øverst på siden, ett litt mindre t.h. for ingressen og ett svært et under artikkelen. Jeg hadde foretrukket at de var hvite og gikk i ett med bakgrunnen, eller helst helt borte.

 

Hvis noen har greid å få gjort noe med disse svarte feltene blir jeg takknemlig for tips på PM. :)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Og HW har fremdeles ikke fatt med seg at 9.27 har kommet ut! Den kom igar!
So tips dei om det via epost i staden for å nemne det i alt frå Snedige ting du lurer på til Fx-trådar. Adressa er tips AT hardware.no.

Redigert: Eventuelt lag ein tråd i Tilbakemeldinger om Hardware der du kommenterer det manglande fokuset på Opera.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...