Gå til innhold

Beste butikk for forhåndsbestilling av spill?

Theo343

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer nok til å forhåndsbestille en del spill, men jeg vet ikke om jeg vil gjøre det fra de utenlandske jeg ellers bestiller fra. Spesielt fordi jeg aldri vet hvilke spill som kommer til å nekte meg online europeisk deltakelse.

Er absolutt.no billigste, beste og raskeste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, så ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror de aller fleste har ville ha brukt absolutspill.no. Har i hvertfall hørt veldig mye bra om dem. Veit at de har rask levering.

Skrevet

Jeg forhåndbestiller ihvertfall nesten alle mine spill hos Absoluttspill, og de har ikke skuffet en eneste gang på hverken pris eller utsendelse til release :)

Skrevet

vgp.ca

Trur de kommer sånn en dag før realse av spillet ;)

En kompis av meg bestilte Unchardet derfra og fikk det en dag før spillet kom ut :)

Skrevet

Jeg bruker ikke VGP til forhåndsbestillinger lenger etter at CoD kom 1 uke for sent. Absoluttspill.no skal visst være veldig gode. Kommer til å bestille GAIV derfra tror jeg.

Skrevet

jeg har handlet fra absoluttspill et par ganger, og de har levert raskt og smertefritt hver gang. blid og fornøyd som jeg er med servicen deres la jeg inn en bestilling på gta4 der for et par uker siden, og jeg regner med at de stiller opp og leverer til release denne gangen også.

Skrevet

Tørr ikke bruke utenlandske til forhåndsbestillinger fordi online funksjoner kan begrenses til kun amerikanske brukere, noe man ikke alltid vet på forhånd.

Skrevet

Bruker bare absoluttspill.no til forhåndsbestillinger, har senest fått spillet en dag før release når jeg har bestilt derfra.

Skrevet (endret)

Absoluttspill har alltid gitt meg spill dagen før release. :) De svarer også på mail nesten før jeg sender dem om det skulle være noe. :p

Endret av qweac
Skrevet
Absoluttspill har alltid gitt meg spill dagen før release. :) De svarer også på mail nesten før jeg sender dem om det skulle være noe. :p

Finnes det en god kalender over alle tilgjengelige forhåndsbestillinger, med releasedato?

Skrevet

utfodringa til AS blir å holde på den gode servicen og fantastiske leveringa når dei veks seg større, eg tippar dei har vokst ganske masse det siste året, har vel opna butikk å greie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...