S-r-ex Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Husker historien på Bob var at han ikke var så god mot større motstandere da han var ung, og dro ut for å spise super-size-menyer på MacDonalds for å bygge opp kroppsmasse samtidig som han trente for å holde seg kjapp (Du veit relativitetsteorien, Energi = masse x fart2) Så nå har han spist seg stor og stygg og farlig, og tilbake for å banke opp folk i Iron Fist Tournament 6 for å teste evnene sine.
Mala Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Heller eit menneskelig fjell fremfor alle disse jalla karakterene Tekken er proppet med
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Hwoarang Endret 7. april 2008 av Diesel_
langkaas Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Eddie er jo den beste i tekken serien da Endret 7. april 2008 av langkaas92
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Beste og beste,forbanna vanskelig å slå viss andre er han,men har lagt min elsk på Hwoarang fra første gagn eg så han eg...*høres ut som den kjærlighets historien vettø* haha....
langkaas Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Beste og beste,forbanna vanskelig å slå viss andre er han,men har lagt min elsk på Hwoarang fra første gagn eg så han eg...*høres ut som den kjærlighets historien vettø* haha.... Ja men å være Eddie sjøl er jo helt sjukt rått, har en del kule moves
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Joda,det har han..har drevet endel folk til vannvidd og hysteriske utbrudd med å banke dem med Eddie's combos Endret 7. april 2008 av Diesel_
langkaas Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg og, men har klikka i vinkler når jeg har spilt mot folk som har vært Eddie. Akkurat som du sier vanskelig å slå andre hvis de er han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå