Gå til innhold

Call of Duty 4 - ikke bland de mest omdiskuterte?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette er et spørsmål til moderatorer/administratorer om (som overskriften sier) ikke CoD4 ikke er blant de mest omdiskuterte? Kan ingen smette den inn der? Tror det blir bedre enn så mange forskjellige trådene som omhandler det tidligere nevnte spillet.

 

Tviler sterkt på at f.eks Age of Conan er mer diskutert enn dette, uten at jeg har sett noe særlig etter spillet. Så ikke slakt meg om det er feil ;)

 

Tråden kan slettes en dag etter svar.

 

Takk for svar! :)

Endret av coolio1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Cod4 er kanskje et av de mest diskuterte spillene for tiden. De siste ukene har det vært litt flere tråder enn normalt grunnet de nye kartene til spillet. Spørsmålet er om Cod4 vil fortsette å være blant de mest diskuterte spillene? Det er liten vits å opprette et eget underforum for spillet om aktiviteten rundt spillet forsvinner om noen måneder. Personlig tror jeg det ikke er behov, var svært få tråder om spillet de siste ukene før det ble anonnsert nye kart, det samme vil trolig skje når folk har gått lei de nye kartene også.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønner ikke helt hvorfor alle vil ha egen undergruppe til spill X, når halvparten av brukerne ikke bruker de engang. GTA har eget underforum, men til tross for det, så på et enkelt søk innenfor Microsoft, Sony og felles fant jeg 22 emner med "Grand Theft Auto" i emnenavnet. Da er ikke de meg forkortelser tatt med. Og dette er etter at X tråder er flyttet til underforumet av moderatorer. Så når folk lærer seg å bruke underforumene, da kan vi snakke om å lage flere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skjønner ikke helt hvorfor alle vil ha egen undergruppe til spill X, når halvparten av brukerne ikke bruker de engang. GTA har eget underforum, men til tross for det, så på et enkelt søk innenfor Microsoft, Sony og felles fant jeg 22 emner med "Grand Theft Auto" i emnenavnet. Da er ikke de meg forkortelser tatt med. Og dette er etter at X tråder er flyttet til underforumet av moderatorer. Så når folk lærer seg å bruke underforumene, da kan vi snakke om å lage flere.

Personlig så gidder jeg ikke å sjekke underforumene i de mest omdiskuterte. Jeg synes det blir for mye navigering og museklikking, og enda på visa er at jeg så og si aldri går inn der selv om jeg er svært interessert i både gta- , Halo- og TES-seriene.

Lenke til kommentar
Cod4 er kanskje et av de mest diskuterte spillene for tiden. De siste ukene har det vært litt flere tråder enn normalt grunnet de nye kartene til spillet. Spørsmålet er om Cod4 vil fortsette å være blant de mest diskuterte spillene? Det er liten vits å opprette et eget underforum for spillet om aktiviteten rundt spillet forsvinner om noen måneder. Personlig tror jeg det ikke er behov, var svært få tråder om spillet de siste ukene før det ble anonnsert nye kart, det samme vil trolig skje når folk har gått lei de nye kartene også.

Hence: Totalwar forumet. =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...