Gå til innhold

Serier som holder et filmatisk nivå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Personlig har jeg veldig sans for stemningen i Rederiet......

 

Serien har humor/intriger/spenning , dette til tross er den egentlig jordnær samt at man MÅ se hva som skjer i neste episode , skuespillerne er gode spes Reidar (RIP) & Gustav.....

 

Gustav aka Bert Åke Varg er selve livsnerven i hele serien , kan ikke forestille meg den uten Vargs innsats :)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Syns HBO er helt klart best på filmatiske serier, om du vil ha en skikkelig original HBO serie anbefaler jeg Carnivalè, en veldig spesiell fantasy/scifi/spennings serie. Vil også anbefale Curb Your Enthusiasm som også er laget av HBO, en veldig utypisk komedie laget av skaperen av Seinfeld.

Lenke til kommentar
Scrubs ? omgfg... seriøst ? Serien er jo bare vås fra ende til annen.

 

 

Haha... Mest geniale humor serien ever!

 

Ja sikkert for 14 åringer.

 

Oh, the irony. :roll:

 

Hehe skulle akkurat til å si det samme!

 

Ser noen nevner Rederiet, og må si at den serien har jeg ikke tenkt på, på lenge. Tror Viggo er den ondeste noensinne som har vært på tv før.

Lenke til kommentar

Huh? Går det ann og ikke like Sopranos 0_o

Heh, bare tuller :p Med tanke på Scrubs må man se på endel episoder for å like det, syns også humoren var sabla teit i starten, men ble anbefalt og se litt flere for og bli kjent med karakterene ogsånt og syns det er kul serie nå^^

Lenke til kommentar
Rederiet burde vært på dvd.....men kommer neppe til å skje (tross alt 318 episoder !)

 

Lurer på om det går an å kjøpe Viggo-effekter. Som viggo-vodka feks.

 

On-topic:

Nå vet jeg ikke helt hva definisjonen på "filmatisk-nivå" er (bortsett fra at det er veldig bra), men ser man på IMDB-rating på noen serier, så ser man at feks Seinfeld og the office US har rating på 9,2/9,3. Er ingen filmer som har så bra rating.

Lenke til kommentar
Rederiet burde vært på dvd.....men kommer neppe til å skje (tross alt 318 episoder !)

 

Lurer på om det går an å kjøpe Viggo-effekter. Som viggo-vodka feks.

 

On-topic:

Nå vet jeg ikke helt hva definisjonen på "filmatisk-nivå" er (bortsett fra at det er veldig bra), men ser man på IMDB-rating på noen serier, så ser man at feks Seinfeld og the office US har rating på 9,2/9,3. Er ingen filmer som har så bra rating.

 

Gudfaren har en 9.1 i rating.

 

EDIT:

 

The Shawshank Redemption har 9.2

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Rederiet burde vært på dvd.....men kommer neppe til å skje (tross alt 318 episoder !)

 

Lurer på om det går an å kjøpe Viggo-effekter. Som viggo-vodka feks.

 

On-topic:

Nå vet jeg ikke helt hva definisjonen på "filmatisk-nivå" er (bortsett fra at det er veldig bra), men ser man på IMDB-rating på noen serier, så ser man at feks Seinfeld og the office US har rating på 9,2/9,3. Er ingen filmer som har så bra rating.

 

Nå kan ikke ratingen på serier og filmer sammenlignes. Siden folk som ikke liker en serie, ser ikke på den, og dermed stemmer de heller ikke. Bare de som liker serien stemmer, og da høyt. Dette er ikke tilfellet ved film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...