Gå til innhold

"kontor-PC" til den gitte sum av totalt 100'000kroner


Anbefalte innlegg

Idag har jeg fått en litt "unormal" henvendelse.

 

Har ei som ønsker anbefaling til en "kontor-PC" + projektor + lerret + scanner + printer + fax..

 

 

Dette her er ikke helt mitt området, jeg kan sette sammen "gaming" maskiner, men når det kommer til dette her så er jeg mer blank. Hun ønsker også et ferdig maskin, skal ergo ikke bygge den selv..

 

 

Så om noen kunne funnet noe bra til totalt 100'000kroner.

Det også slik at hun skal bruke 100'000kroner, så det er ikke noe poeng å spare på kruttet her folkens :p

 

 

Hun ønsker gjerne også forklaring av valget osv.. Så om noen kunne hjulpet meg litt her, så hadde jeg vært takknemlig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man skal jobbe litt for å klare det.. men hu må da ha andre krav enn at det skal være dyrt? kvalitet, funksjoner muligheter og løsning? kan glatt bygge en maskin til 100.000 men ingen som har brukt for det akkurat :p ?

 

men som en kamerat nevnte her:

 

en grei prosjektor til 20 lapper, et lerret til hva 15 lapper? kontor pc til 20 lapper, fax for 20 lapper og scanner for 20 lapper med printer det er jo helt syko aleinel liksom
Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
så hu skal ikke ha maskinen altså, bare vite hva det kostr.. :p kjekt.

Hun har jo allerede bestemt hva det "koster", dvs. 100.000.-

 

Hva dette da skal være godt for veit ikke jeg...

Lenke til kommentar

100 flak er jo et astronomisk beløp bare for kontorutstyr til 1 person. Er budsjettet noe hun har fått tildelt for å bruke opp uansett hva eller? :hmm:

 

Ellers bør man vel prate med en leverandør som Dell e.l evt. noen flere bedrifter (for noe av det andre utstyret) om man skal brenne av så mye penger.

Lenke til kommentar
Det er visstnok for en eller annen oppgave som hun skal legge frem for et eller annet, det omhandler visstnok:

 

"tenkt" budsjett på alt elektronisk maskineri som trengs på et kontor, hva nå enn det måtte bety

 

I såfall er ikke 100 000,- så vanvittig mye penger. Du må slenge på kopimaskin etc. har 15 ansatte og har sikkert brukt 600 000,- på elektronisk kontorutstyr siste halvåret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...