Gå til innhold

Skjermbildet blir vanvittig mørkt når jeg spiller spill


jealei

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en hp 19" ctr skjerm (mer om den vet jeg ikke) også har jeg et asus 8800gts 320mb skjermkort, problemet er at skjermbildet blir så utrolig mørkt når jeg spiller pc spill, jeg har skrudd contrast og lysstyrke på maks på selve skjermen, også bruker jeg nvidia kontroll panel for og gjøre det passe lyst men dette funker kun på desktopen, når jeg skal spille spill så blir det så sykt mørkt, selv om jeg skrur lysstyrke og sånt på fult i spillet så er det fremdeles for mørkt, jeg ser knapt hva som foregår, noen som vet hva som kan gjøres? dette gjelder ikke alle spill, bf 2142 funker fett, men cs, fear, rainbow six vegas osv blir forferdelig mørkt

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en hp 19" ctr skjerm (mer om den vet jeg ikke) også har jeg et asus 8800gts 320mb skjermkort, problemet er at skjermbildet blir så utrolig mørkt når jeg spiller pc spill, jeg har skrudd contrast og lysstyrke på maks på selve skjermen, også bruker jeg nvidia kontroll panel for og gjøre det passe lyst men dette funker kun på desktopen, når jeg skal spille spill så blir det så sykt mørkt, selv om jeg skrur lysstyrke og sånt på fult i spillet så er det fremdeles får mørkt, jeg ser knapt hva som foregår, noen som vet hva som kan gjøres? dette gjelder ikke alle spill, bf 2142 funker fett, men cs og fear rainbow six vegas osv blir forferdelig mørkt

 

 

 

da skal du trykke alt+ noe men jeg husker ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...