Gå til innhold

Sanger som er deilig å våkne opp til..


Sovesofa

Anbefalte innlegg

Noen som har noen forslag til vekkeklokke sang som jeg kan våkne opp til? er ute etter en eller flere sanger som det er ikke er så langt vorspill på liksom... pleier og våkne opp til Timbaland - Apologize, er grei nok den meen er lei den..

 

er åpen for alle forslag unntatt Metall da jeg ikke er noe sæærlig fan av det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen musikk er deilig å våkne opp til. Den sangen jeg bruker som alarmtone (før var det Blast Corps-remiksen laget av SkyMarshall, nå er det "Wake Up Dead" av Megadeth) gjør at jeg skvetter til og kommer i alarmberedskap dersom den skulle dukke opp i spillelisten.

 

 

Men litt mer seriøst, jeg ville forsøkt meg på noe klassisk musikk. Krever kanskje litt å finne noe med en litt rask volumkurve, men det er likevel den musikken jeg synes er best å våkne til, om jeg ikke må ta i betraktning at jeg må være sikker på at den faktisk gjør jobben sin. :)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Ingen musikk er deilig å våkne opp til. Den sangen jeg bruker som alarmtone (før var det Blast Corps-remiksen laget av SkyMarshall, nå er det "Wake Up Dead" av Megadeth) gjør at jeg skvetter til og kommer i alarmberedskap dersom den skulle dukke opp i spillelisten.

 

 

Men litt mer seriøst, jeg ville forsøkt meg på noe klassisk musikk. Krever kanskje litt å finne noe med en litt rask volumkurve, men det er likevel den musikken jeg synes er best å våkne til, om jeg ikke må ta i betraktning at jeg må være sikker på at den faktisk gjør jobben sin. :)

 

Haha, stemmer. Sangen du bruker som "wake up call" blir ødelagt for godt om du hører den igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...