alleibruk Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Supert tilbud fra nvidia. Hl2 multiplayer og lost coast fra steam Og 11 brett fra portal http://www.steampowered.com/nvidia/ Fungere helt ypperlig. Trenger bare installere steam og legge til lenken. (ingen kjøp nødvendig)' Ser dere på hl2 mp Endret 29. mars 2008 av alleibruk
Bear^ Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Portal er verd det i alle fall Endret 29. mars 2008 av Bear^
Melkekartong Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 nvidia blir virkelig promotert som spillkort nå om dagen, ass! Praktisk talt alle spill jeg har vært borti den siste tida har reklame for nvidia. For ikke å snakke om wow, som er direkte ATI-fiendtlig.
Bjonski Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Må ikke glemme at ATI brukere hadde ca. samme tilbud for ikke så lenge siden da.
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Fikk allerede lost coast for lenge siden. og jeg hadde kjøpt deathmatch.. så, portal var jo litt morsomt =)
DurinVIII Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Siden det bare sto "demo" på Portal: First Slice, så regner jeg med at det er 11 kart som er med i fullversjonen av Portal?
Crazy_Man Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Må ikke glemme at ATI brukere hadde ca. samme tilbud for ikke så lenge siden da. ca. ett år, jeg vil si det var en gaske god stund siden
Bjonski Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Må ikke glemme at ATI brukere hadde ca. samme tilbud for ikke så lenge siden da. ca. ett år, jeg vil si det var en gaske god stund siden Det er ikke ett år siden.. Det er noen få uker siden.. Husker jo at noen i klassen lastet ned pga. de hadde ATI.
Crazy_Man Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Det er ikke ett år siden.. Det er noen få uker siden.. Husker jo at noen i klassen lastet ned pga. de hadde ATI. kan godt hende de lastet det ned, for jeg tror det varer ennå, men jeg fikk i alle fall lostcoast og hl2:DM gratis for ett år siden
DurinVIII Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Half Life 2 multiplayer som i Half Life 2 Deathmatch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå