Gå til innhold

drepe dragene i gothic 2 (spoiler)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har noen tips til å drepe dragene i gothic 2?

klarte å drepe svampdragen fordi jeg fikk hjelp fra de to dragonslayer folka, og fikk drept steindragen fordi jeg brukte en frostspell som stunna.

Men har faen meg ikke sjangs på ild dragen. Gikk ikke ann å stunne han med ice block, og så regenerer han så latterlig fort at det er vanskelig å få han under 80%

Noen som vet om en spesiell spell jeg kan bruke? charen er en melee char med blessed ore blade og knight armoren. har ca 25 mana elns. %50 onehander. lvl 25.

Og hva bør jeg dra med meg før jeg skal drepe isdragen?

faen for et stort irritasjonsmoment night of the raven har vært for meg... *sukk*

og er det meningen at eye of innos skal gi fire resist? for min gjør ikke det.

Endret av NothgaliC
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hadde på godmode men fikk ikke drept dragene selv da. så jeg ble nødt til å bruke kill cheaten... satan så fort de regenererer, lurer på hva faen pirahna bytes tenkte på når de gjorde dragene så vanskelige.

så er på sistebossen. han får jeg ikke skada en gang. uansett, så vidt jeg har forstått det kan man snakke med han visst en har på eye of innos, men jeg får ikke recharga min på nytt etter dragen i hula.

tok en kill cheat på han også jeg. Og så spiller sluttfilmen, der han Xardas gjør noe med dragen, drar sjela ut av den elns. men så kræsjer det rett etter han har forsvunnet igjen, før filmen er over. kan noen forklare meg hva som skjer etterpå?

noen som kan gi meg en sånn ca. dialog med siste dragen?

Endret av NothgaliC
Skrevet

Jeg startet på dragene igår kveld. Har kun prøvd meg på fire dragen, men uansett hva jeg brukte av ting å tang, hadde jeg ikke sjangs. Etter to timer ga jeg opp og brukte god mode som han over. Selv da var det klin umulig å få skada dragen, men det er to ting som fungerer; shrink monster og fire rain. Det tok 4 fire rain å få drept han.

BTW, er mage med 245 mana.

Skrevet

jeg liker å bare å løpe i å denge løs med et digg sverd. tar tid men når du først treffer så ttreffer du å da går live til dragen ned som bare faen, bare om å gjøre å få han inn i et hjørne å hive inn sla på sla å da får han ikke sjansen til å regere.

Hint: Dragon hunter, dragon slaicer

Skrevet

bare synd at han plutselig flyver opp og vekk. og får han knockbacka meg en gang så regenererer han fult opp hp.

Brukte selv blessed ore blade når jeg prøvde å drepe dem, og det gikk dårlig.

Skrevet

Dragene er da nemo problemo :!:

Skaff deg ett par fear scrolls. Bruk en per drage. Huzzah!

Eller skaff deg ett par shrink scrolls. Bruk en per drage. Huzzah!

Eller skaff deg ett par army of darkness scrolls. Bruk noen per drage. Huzzah!

Eller bare bruk one handed, spring på dragen, slå venstre, høyre, venstre, høyre om og om igjen til dragen er død.

Skrevet

"eller bruk onehanded...." fungerer jævlig dårlig. merk, dragene i Night of the Raven er "litt" vanskeligere en dragene i gothic2.

har dog ikke prøvd fear, men har en shrink scroll i baggen jeg kan prøve. men først må jeg få lada opp eye of innos. noe som ikke fungerer av en eller annen grunn.

Skrevet

Likte dei oppgraderte dragane i NotR, måtte faktisk fullstendig skifte strategi. Utan NotR var dei ingen problem å ta med nokre eldkuler og liknande prosjektilmagi. I NotR mante eg fram ein horde av små goblin-skjelett. Kvar for seg er dei svake, men får du mange nok, slår dei so ofte at dragane ikkje har ein sjanse.

Forresten, det er ein sumpdrage. Ikkje ein svampdrage.

Kay

• 3 uker senere...
Skrevet

dragene i gothic 2 uten NotR er driit lett, gikk bare opp til de å slasha det litt åsså dævva de. Har hatt veldig lyst til å kjøpe det men hadde gothic 2 fra før og hadde ikke særlig lyst til å kjøpe gold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...