Gå til innhold

Hvilke forumbrukere ville du pult?

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
RPP? Er det en slags skjult del av forumet jeg ikke har oppdaget, selv med mine utallige timer her inne?!

The Recent Pic Post ligger under Off-Topic > Sosialt og er en tråd hvor man legger ut bilder av seg selv :)

Skrevet
Nå vet jeg plutselig hva jeg skal bruke resten av kvelden på. :fun:

Husk å se på meg! :p

On-topic: Akkurat nå kunne jeg pult hvem som helst (nesten), bare for å få tankene over på noe annet....

Skrevet

Husk å se på meg! :p

On-topic: Akkurat nå kunne jeg pult hvem som helst (nesten), bare for å få tankene over på noe annet....

*Raises hand*

Skrevet

Jeg spamma der før, da vi ikke hadde DNFK.

Hva i alle dager er DNFK? Jeg må henge mer i Off-Topic for å henge med på forkortelsene tror jeg. Etter å ha bladd meg forbi 10 sider, med stort sett gutter så tror jeg det blir slitsomt å sjekke alle 365 sidene *shrug*, men foreløpig så ser kvaliteten på forumsdamene meget bra ut. Flere som har fjernet sine bilder dessverre.

Husk å se på meg! tongue.gif

Det skal jeg gjøre.

Skrevet

Jeg spamma der før, da vi ikke hadde DNFK.

Hva i alle dager er DNFK? Jeg må henge mer i Off-Topic for å henge med på forkortelsene tror jeg. Etter å ha bladd meg forbi 10 sider, med stort sett gutter så tror jeg det blir slitsomt å sjekke alle 365 sidene *shrug*, men foreløpig så ser kvaliteten på forumsdamene meget bra ut. Flere som har fjernet sine bilder dessverre.

Vet du hva SO er da?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...