Gå til innhold

TG08: Bildespesial 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det var få bilder er jeg enig i, men 40-60 bilder per dag? Det er virkelig ikke sååå mye interessant å ta bilde av... Jeg tar kritikken til etteretning, og er i utgangspunktet egentlig enig. Men det får da være grenser for hvor kravstore man skal være.

Lenke til kommentar
At det var få bilder er jeg enig i, men 40-60 bilder per dag? Det er virkelig ikke sååå mye interessant å ta bilde av... Jeg tar kritikken til etteretning, og er i utgangspunktet egentlig enig. Men det får da være grenser for hvor kravstore man skal være.

En får aldri nok av svette nerder ;)

 

Men var det ikke masse foredrag og slikt på TG? Eller var det fyfy og ta bilder av disse foredragene?

Lenke til kommentar

Joda, det var mange foredrag. Flere enn i 06 og 05, i alle fall. Jeg fikk ikke med meg noe mer enn rundt halvparten av disse, men stort sett var det ikke så mye å ta bilde av under disse foredragene... Klart, jeg kunne ha skrevet noen ord om hva som kom frem under foredragene, men det er ikke så ekstremt interessant.

Lenke til kommentar

40-60 bilder om dagen blir nok noe extremt ja, det skal jeg også være enig i. men totalt på hele tg så burde ikke det være noe problem. det blir ca 10 bilder hver dag fra de første deltakerne kommer til de siste reiser.

 

du har gjort en bra jobb med bildene og t-sjortene, dahl, men du vet hvordan det er ... mye vil ha mer og fanden vil ha fler :p

Lenke til kommentar
40-60 bilder per DAG var faktisk det jeg forventet ja.

Det hadde i alle fall ikke jeg orket å gå gjennom... :p

 

Foretrekker kvalitet fremfor kvantitet. Hvis man skulle hatt så mange bilder hadde det nok blitt mye dårlige bilder og gjentakelser.

 

Men ja, det kunne gjerne vært noen flere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...