Gå til innhold

"Emo"-ungdom blir banket opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
Nå er det vel i de fleste tilfeller (såvidt meg bekjent) disse såkalte ''emoene'' som ypper på seg folk først. Da fortjener de bank.

Eaheh, ikke akkurat.

Har ikke tall på hvor mange ganger folk har kommet til meg helt uten grunn og begynt og kranglet etc, men ja, det er ett par ganger for og si det.

Og nei, jeg er langt ifra det du ser på som 'emo' Jeg har sorte/mærke klær og halvlangt sort hår, det er alt.

 

Og jeg kan jo også nevne det som skjedde i Ålesund for en god stund siden. Da ble jo to ungdommer banket opp innpå Moa (kjøpesenteret) så og si uten grunn.

Så tenk deg om før du sier noe o__O

Lenke til kommentar
Lol. Faen for noen kuksugere. Hvis de ikke har bedre ting å finne på enn å banke opp folk som har annen musikksmak enn dem selv, har de et problem. Ikke rart det blir krig i verden.

Det er ille at vi har det så bra at vi må begynne g klage på hvordan andre er fordi vi ikke har noe annet og klage på, ja.

Men de fleste skjerper seg når de blir gamlere, når de faktisk må vise ansvar. Henger som regel sammen det der, selv om jeg har fått kommentarer av en som viste seg og være noe og 30, like woot o__O Men han var full da, og beklagde seg senere :p

Lenke til kommentar
Lol. Faen for noen kuksugere. Hvis de ikke har bedre ting å finne på enn å banke opp folk som har annen musikksmak enn dem selv, har de et problem. Ikke rart det blir krig i verden.

Det er ille at vi har det så bra at vi må begynne g klage på hvordan andre er fordi vi ikke har noe annet og klage på, ja.

Men de fleste skjerper seg når de blir gamlere, når de faktisk må vise ansvar. Henger som regel sammen det der, selv om jeg har fått kommentarer av en som viste seg og være noe og 30, like woot o__O Men han var full da, og beklagde seg senere :p

 

Gamlere? :thumbup:

Lenke til kommentar

emo er ikke noe med musikksmak å gjøre, selvom en musikkstil har fått navnet emo, og det har blitt en klesstil osv.

 

emo er noe som alle er litt. når man er ungdom og sånn, later man som man er skikkelig trist og vil ha opmerksomhet. Og lager konflikter for at folk skal synes synd på en. de liker at alle hater dem, og de liker å hate alle, og ha skikkelig mange følelser og ha er kjipt liv.

Lenke til kommentar
Fyr de ned

De skal jo tydeligvis brenne i helvete, så hvorfor ikke hjelpe de på veien?

 

Skal jeg være ærlig så tror jeg ikke "emoene" er helt uskyldige, de har nok sagt mer enn de burde og motparten har tydd til vold før "emoene".

 

Jeg forsvarer ikke handlingen, setter kun spørsmålstegn ved motivet. Men et par av disse alternative burde få seg en mellom øya ;) .

Lenke til kommentar

Synes den "gruppen" som skal bli banket er den som ikke aksepterer at folk er anerledes...

 

Jeg tilhører ingen spesiell gruppe egentlig, men fortsatt blir jeg satt opp i forskjellige grupper av forskjellige folk...

Jeg har tunneler i ørene, og tattovering, litt baggy gensere og trange busker, ingen bestemte farger, en dag kan de se litt mørkt ut, en annen dag veldig lyst. Jeg hører på veldig heavy musik, metalcore og deathcore etc men anser meg ikke som en fra "den gruppen", hvis jeg møter noen som hører på deathcore/metalcore, tenker de først at jeg er en trancefag eller noe. Så for å si det sånn er alle uansett hva fordomsfulle, derfor hater jeg alle :)

Save the planet, kill yourself.

Lenke til kommentar
Fyr de ned

De skal jo tydeligvis brenne i helvete, så hvorfor ikke hjelpe de på veien?

 

Skal jeg være ærlig så tror jeg ikke "emoene" er helt uskyldige, de har nok sagt mer enn de burde og motparten har tydd til vold før "emoene".

 

Jeg forsvarer ikke handlingen, setter kun spørsmålstegn ved motivet. Men et par av disse alternative burde få seg en mellom øya ;) .

 

På samme måte som enkelte "vanlige" mennesker burde blitt utryddet.

 

Eller hur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...