Andy Dufresne Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Har nå bestilt meg en pvr dekoder av lyse, men oppdaget at det er en byttegebyr på 499kr vist du ikke beholder den gamle dekoderen. Fant ut at ved og bestille den som en ekstra dekoder så kan du spare en del penger. Bestill den som ekstra dekoder, når du mottar den så sier du opp den gamle dekoderen. Det er 2mnd oppsigelse tid for den, så det vil koste deg 78kr. Da har du spart 421kr. Ikke allverden men det gebyret irriterte meg litt. Bare et tips.
Kathasaki Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Dette kalles også "et svart hull" hos kundeservice. Er ikke sånt de vanligvis informerer sine kunder om, men ingenting de kan gjøre med det om kundene finner ut av det selv
andnaess Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Genialt! Takk for tipset. Det gebyret irriterte meg noe grenseløst. Jeg sendte dem en mail om det og ba om en forklaring på hvorfor jeg må betale, men fikk ikke noe annet svar enn at "ellers må du betale 49,-" i måneden, hvilket ikke akkurat var svar på spørsmålet mitt. Synes ellers de har ganske slett kundebehandling. (Jeg er kunde hos Viken Fibernett). Da jeg fikk høre om at de skulle tilby en PVR-dekoder sendte jeg dem en mail hvor jeg sa at jeg var interessert i dette og lurte på hva jeg måtte gjøre for å få en. Jeg fikk aldri noe svar. 2 uker senere dumpet dekoderen ned i postkassa. Og først da fikk jeg vite om kostnadene knyttet til å ha den. Men strengt tatt har jeg vel aldri akseptert å få den tilsendt, så kanskje jeg bare skal nekte å betale...
SaJo Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Bra tips! Jeg får installert altibox i mai. Har allerede spurt om PVR, men fikk beskjed om at dette ikke kunne leveres direkte men at jeg måtte få en vanlig boks først og så bytte til PVR etterpå. Jeg har egentlig regnet med at det er en eller annen form for bindingstid ved nytegning, men når jeg ser litt mer i vilkårene nå finner jeg ingenting. Noen som vet noe om dette? Andy, har taktikken din i første post fungert?
SaJo Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Knall! Jeg får se om samme taktikk fungerer hos Haugaland Kraft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå