Gå til innhold

Fistful of Frags (Beta 1.35) - en HL2 Mod

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

maintitle.gif

http://www.fistful-of-frags.com/

Denne modden er basert på spaghetti western filmer, du kommer til å kjenne deg igjen på

mange av mapene. Spillet er enda ikke ferdig, så det er beta man spiller, og det funker bra.

På dette spillet har man ingen automatvåpen, så her må man planlegge skuddene sine nøye.

Man kan spille DM, og TDM. På TDM må man finne skattekister og stjele skatten, og så holde på den i 1 min.

Når du har hold skatten lenge nok får teamet ditt poeng, de som har høyest poengsum tilslutt, vinner.

Endret av royale
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant en torrent så jeg fikk den ned på 2 min

prøvd det en time nå, er ganske gøy men syns folka tåler litt mye, på spagetiwestern dør man jo alltid på 1 skudd så da burde de gjøre det i spillet,

men de har brukt mye tid på å balansere spillet.

Henry rifle er digg, et skudd og de er nede

Skrevet
prøvd det en time nå, er ganske gøy men syns folka tåler litt mye, på spagetiwestern dør man jo alltid på 1 skudd så da burde de gjøre det i spillet,

Ja, noen ganger tåler folk litt for mye, som feks. 2 skudd med hagle i hodet, men siden det

er beta så blir det forhåpentligvis fikset.

Skrevet

en ting som jeg ikke liker som er problemet med så godt som ALLE DM spill er den jævla sidestep saken, alle 1 on 1 dueller blir bare sidestepp hele tiden, kunne ønske man tok vekk side stepp helt eller gjode den så treig at de ikke var noe vits å gjøre det

Skrevet
en ting som jeg ikke liker som er problemet med så godt som ALLE DM spill er den jævla sidestep saken, alle 1 on 1 dueller blir bare sidestepp hele tiden, kunne ønske man tok vekk side stepp helt eller gjode den så treig at de ikke var noe vits å gjøre det

100% enig!

Lurer på om jeg skal orke å laste ned denne, ser litt for arcade aktig ut for meg.

Jaja, skader vel ikke å prøve :)

Skrevet

det er greit nok, ganske vansklig man dør mye.

men prinsipet er greit nok, du får poeng for å gjøre ting og tang, så du kan få bedre våpem osv.

problemet er at revolverne ikke er gode nok, det ender alltid med at folk kjøper den bestre rifla og sniper alle sammen.

hadde vært kulere om det var mer revolver fights

Skrevet

Jeg har spillt dette litt i blandt. TDM er morro men jeg synes ikke noe om vanlig Death Match. Nå liker ikke jeg Death Match i det hele tatt da for jeg synes det er bedre å jobbe på lag med noen enn bare "kill 'em all".

Peacemaker revolveren er tøff!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...