royale Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 (endret) http://www.fistful-of-frags.com/ Denne modden er basert på spaghetti western filmer, du kommer til å kjenne deg igjen på mange av mapene. Spillet er enda ikke ferdig, så det er beta man spiller, og det funker bra. På dette spillet har man ingen automatvåpen, så her må man planlegge skuddene sine nøye. Man kan spille DM, og TDM. På TDM må man finne skattekister og stjele skatten, og så holde på den i 1 min. Når du har hold skatten lenge nok får teamet ditt poeng, de som har høyest poengsum tilslutt, vinner. Endret 6. april 2008 av royale
PantZman Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har spilt denne en del og den er faktisk meget god. Anbefales!
Gunfreak Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 fant en torrent så jeg fikk den ned på 2 min prøvd det en time nå, er ganske gøy men syns folka tåler litt mye, på spagetiwestern dør man jo alltid på 1 skudd så da burde de gjøre det i spillet, men de har brukt mye tid på å balansere spillet. Henry rifle er digg, et skudd og de er nede
royale Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 prøvd det en time nå, er ganske gøy men syns folka tåler litt mye, på spagetiwestern dør man jo alltid på 1 skudd så da burde de gjøre det i spillet, Ja, noen ganger tåler folk litt for mye, som feks. 2 skudd med hagle i hodet, men siden det er beta så blir det forhåpentligvis fikset.
Gunfreak Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 en ting som jeg ikke liker som er problemet med så godt som ALLE DM spill er den jævla sidestep saken, alle 1 on 1 dueller blir bare sidestepp hele tiden, kunne ønske man tok vekk side stepp helt eller gjode den så treig at de ikke var noe vits å gjøre det
Garanti Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Tror dette hadde blitt bedre med Team Fortress 2-grafikk...
-sparks- Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 en ting som jeg ikke liker som er problemet med så godt som ALLE DM spill er den jævla sidestep saken, alle 1 on 1 dueller blir bare sidestepp hele tiden, kunne ønske man tok vekk side stepp helt eller gjode den så treig at de ikke var noe vits å gjøre det 100% enig! Lurer på om jeg skal orke å laste ned denne, ser litt for arcade aktig ut for meg. Jaja, skader vel ikke å prøve
Gunfreak Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 det er greit nok, ganske vansklig man dør mye. men prinsipet er greit nok, du får poeng for å gjøre ting og tang, så du kan få bedre våpem osv. problemet er at revolverne ikke er gode nok, det ender alltid med at folk kjøper den bestre rifla og sniper alle sammen. hadde vært kulere om det var mer revolver fights
hvo91 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 noen som har en video eller noe som viser litt fra moden?
royale Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 noen som har en video eller noe som viser litt fra moden? youtube
RogueAlien Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg har spillt dette litt i blandt. TDM er morro men jeg synes ikke noe om vanlig Death Match. Nå liker ikke jeg Death Match i det hele tatt da for jeg synes det er bedre å jobbe på lag med noen enn bare "kill 'em all". Peacemaker revolveren er tøff!
hvo91 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Elsker denne modden spiller 1.4 nå elsker riflene blir så glad når headshoten kommer og hatten flyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå