Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette lovlig å kreve av brukerne?


Melisma

Anbefalte innlegg

Jeg er medlem av ett forum, men i reglene står det følgende:

 

 

Can we discuss this site in public??

 

No. Due to the unfortunate circumstances, we have decided to prioritize security more then ever. This means, that mentioning us in public is forbidden and talking about us is forbidden. Posting our address, site name or anything that may or may not indirectly reflect back to the site is forbidden. Anyone breaking this rule will unfortunately be permanently banned from the site. Also do not share, transfer, sell or trade your account. Your account is personal, if you don't want it, leave it. If you are found selling invites, you and all of your invitees will be banned.

 

Alt jeg lurer på er om dette er lov? Noen som vet? :) Synes det virket litt pussig, men kan jo være at andre forum også har denne rare regelen? :ermm:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke si navnet deres for er nettopp det denne merkelige regelen handler om.. Hvor privat kan dette forumet være når de legger det ut på nettet liksom, og hvor privat er det når til og med jeg fant det! :p

Jeg fant det ut.. ved å google teksten du har quota. Tada ;)

 

You broke the rule!

Endret av Brød
Lenke til kommentar
nei det er heldigvis ikke den siden, merkelig nok akkurat samme regelen men.. :ermm: så da har jeg ikke brutt noen regel enda heldigvis.. :thumbup:

Det var fortsatt ikke den siden jeg fant, og alle kan ennå finne den, så jo.

 

No. Due to the unfortunate circumstances, we have decided to prioritize security more then ever. This means, that mentioning us in public is forbidden and talking about us is forbidden. Posting our address, site name or anything that may or may not indirectly reflect back to the site is forbidden. Anyone breaking this rule will unfortunately be permanently banned from the site. Also do not share, transfer, sell or trade your account. Your account is personal, if you don't want it, leave it. If you are found selling invites, you and all of your invitees will be banned.
Lenke til kommentar

skulle akkurat til å skrive det selv, for da har jeg jo brutt en liten del av den o'store farlige regelen deres.. ved å kanskje muligens gjøre det mulig for andre å spore denne regelen tilbake til sida..

 

Kan ikke helt skjønne at du har funnet den sida, du har ikke funnet den ved å google den ihvertfall :dontgetit:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
men alle som finner siden kan jo bli medlem.

Samme på den som jeg fant også.

 

Ikke at jeg bryr meg så veldig, men hvis du først velger å følge denne regelen for og ikke bli banna, trenger du kanskje ikke quote direkte, men heller spør om de har lov til å ha en regel som nekter deg å snakke noe som helst om en side. Bare et tips. :)

Lenke til kommentar

ja, kunne vel kanskje gjort det litt smartere enn å quote rett fra regelen :!: Men man finner den ikke på google så da får det være det samma :p Tviler på at de noen gang gidder å finne alle de som har brutt denne regelen og banne de.

 

Siden jeg snakker om er ikke linket til på scifitorrents.net. til de av dere som leter etter den der :)

 

Edit: Det er helt greit at de har den regelen, er da ikke det jeg ville frem til. Bare lurte på om det var lov!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
ja, kunne vel kanskje gjort det litt smartere enn å quote rett fra regelen :!: Men man finner den ikke på google så da får det være det samma :p Tviler på at de noen gang gidder å finne alle de som har brutt denne regelen og banne de.

Jeg fant den på Google første gangen, men når jeg søker nå finner jeg ingenting. :ermm: Kult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...