alleibruk Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Har bestilt aoc coll edition. Har alltid likt Conan bøker/ tegeneserier (har komplett samling av conan (bi serie og hovedblad/bøker )siden 1988 . Så jeg like R.E.Howards univers veldig godt.(tragisk skjebne, genial forfatter) Min største mmorpg referans er LOTR online (spilt siden release spiller enda. snart 4 level 50s). GuildWars (gjort det meste, over 4000 timer gameplay) Acherons Call 1 (elsket det, men ble ødelagt av buff boter osv). Har ikke lest gjennom alle poster her på forumet, så sry vist ting er spurt om før. (har dessverre ikke blitt med i betan( Crafting- Har forstått det sånn at man ikke kan begynne og crafte før level 40. ok det egentlig. Men kan man begynne og samle resursser fra level 1? Har egentlig bestemt meg for og spille en herald of xoth eller mitra prest (diskuteres i lotr kin om hvem som skal spille hvilke roller Da er vel egentlig wep crafting det beste? Siden de kan bruke 2h sverd osv (eller gem cutter vist det er jeg som spiller mitra prest) Mount- Kan man bruke den mountn som kommer i collector edition fra level 1? eller er det 20 eller høyere? PVP- når kan du begynne å pvp? (har tenkt å spille på rpg server) Er det arenaer rundt omkring som personer med ca samme level kan sloss i? (noe ala random arena i GW?) Eller er det bare egne pvp soner når man kommer høyere opp i level? Hvordan fungere chat systemet? er det slik som i wow/lotr att man velger en kanal som man taster inn i? (f eks er det /lff for looking for fellowship for quester osv? eller er det en enkel meny og sjekke slikt i? eller må man gå på bar og lese på postere? Er det begrensning i hvor mange quester du kan ha i loggen? (max 40 i lotr irriterer meg greneseløst) Voice chat- regner med att dette er innebygd i spillet. Men fungere det bra? ingen behov for egen vent/ts server? (håper ikke det) Edit: ok ingen ingame voice (veldig skuffende etter min mening, lotr ingame chat fungerer helt ypperlig. Nå må man jo kapre seg kanal en plass, gjerne en battlefield server eller noe. Ikke alle admins som er glad i det... håper dette er noe som kommer senere Hvordan er det med "magiske" våpen og utstyr? mener att det ikke passer helt inn att alle løper rundt med magiske gjenstander som gir feks +styrke + hurtighet osv i conan universet. Jeg kan telle på en hand hvor mange magiske sverd jeg har lest om i alle bøkene og tegneseriene. Ok vist det er noen få tilgjeneglige sverd på hver server. hvor de beste i pvp eller raid kan få, men ikke alle (blir kanskje flamet for dette, men håper virkelig att de aller fleste våpnene ikke har noe "magi" ved seg.) Vil vi møte noen av de kjente personer fra Conans liv? Feks Røde Sonja, Toth-Amon (eller er han død i denne tids epoken?), Belit (kankje ikke , hun er jo død ), han mørkhudede prinsen som ble magiker, men som også var en veldig god kriger (shame on me, husker ikke navnet.), Conn, Radegund osv?? Og ikke minst Crom, Mitra og andre guder? (ikke personlig håper jeg, men f eks drømmer, oppdrag for prester osv ) Kommer sikker på flere spørsmål senere.. Endret 27. mars 2008 av alleibruk
Badjoker Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Oi, her var det en del spørsmål. Det er mye jeg ikke kan svare på med tanke på NDAen jeg har med Funcom med tanke på Betakontoen, men.. Mounten du får med Collectors edition kan brukes fra level 40. Chat systemet fungerer per nå mer eller mindre som i wow, med kanaler og et lite chatvindu ingame.
oophus_3do Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Siden du skal inn på en Roleplaying server, så er dette en server med PvP rulesets på. Reglene på denne serveren er ikke kunngjort enda, så ingen vet helt når man kan starte med PvP, men jeg regner med at det er etter de første 5 levlene man har hvor man er heelt aleine. Voice chat er ikke innebygd i spillet. Grunnen var simpel, det er tredjeparts programmer som gjør dette mye bedre enn hva funcom kunne ha kommet opp med, så de ville endt opp med at de brukte tid på noe som folk ikke ville ha brukt uansett. Det er ingen begrensinger på hvor mange quests man har i sin "questlog".
alleibruk Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 ingen som har peiling/vil si noe om resten? jaja, får vente til release da
Kultom Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Du vil nok kanskje møte Toth-amom. Vi må vel tross alt ha en eller annen slags super boss som vi kanskje skal ta etter et par ekspansjons pakker ( noen andre kanskje som kan være en slik super skurk? ). Men trur nok ikke du kan møte han for å prate med det første. Uansett så skal vistnok FC holde seg til lore i de howards bøker, så det er nok god sannsynlighet for at man møter flere mer eller mindre kjente personligheter iløpet av spillet. Conn håper jeg selv vi får se litt av, kanskje som en viktig quest giver eller noe ekspansjons pakke historie i fremtiden eller noe slikt. Det er et MMORPG, så om det ikke blir litt forskjell på våpnene helst med litt magi osv så blir jeg litt skuffet. Kjedelig å bare løpe rundt med "greys" som bare har forskjellig stats. MEN det vil mest sannsynlig ikke bli noen flammene sverd, eller økser som blør lava 24/7 siden FC har sagt de vil holde seg til "realistisk magi" eller hva nå enn. Voice chat er ikke noe som vil komme senere, Funcom ( som oophus sier ) trur ikke de kan gjøre det bedre enn software som allerede er tilgjengelig på nettet og vil derfor ikke legge noe ressurser i det. Men det blir sikkert tilgjengelig i Xbox versjonen nesteår, kanskje det da blir portet inn i pc versjonen og men behovet er jo minimalt. Når det kommer til gudene, om du møter dem eller ikke så trur jeg nok man hører nok OM dem i løpet av spille " may mitra be with you ", "by Crom" etc.
Brede_Skapstroppen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har også forstått det slik at sverd og andre våpen i hovedsak vil være "normale"...det som vel er en mulighet for å customize og gi våpen bonuser er i forhold til at player-made weapons wil ha mulighet for å montere juveler. Disse juvelen kan inneholde forskjellige bonuser for våpenet. Husker ikke hvor mange juveler som var maks, men mener å ha lest 3, et sted. Har heller ingen formening om i hvor stor grad disse juvelen vil ha innvirkning. Gem-cutter er jo også en profesjon man kan ha.
maanemann Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Voice chat er ikke innebygd i spillet. Grunnen var simpel, det er tredjeparts programmer som gjør dette mye bedre enn hva funcom kunne ha kommet opp med, så de ville endt opp med at de brukte tid på noe som folk ikke ville ha brukt uansett.[klipp] Litt dumt at FunCom gikk ut med høy sigarføring på at de skulle ha integrert Voice, enten det var lagd inhouse eller i samarbeid med 3.part. Blir liksom en ting de må gå tilbake på. :\ Det sagt, så er det vel ingenting som er bortkasta å bruke tid på ja. Se bare på hvor lang tid Blizzard brukte på å implementere Voice i WoW, og hvor dårlig det ble. Sjelden noe vits å finne opp hjulet på nytt ja, når det finnes så mye bra "hjul" fra før (vent, skype etc.). Tror faktisk det at FunCom sa de skulle ha Voice gjorde at Blizzard begynte å implementere det i sitt spill, så kan ihvertfall ingen "ta dem på" at de nye MMO'ene er bedre fordi de har integrert Voice. Endret 31. mars 2008 av maanemann
oophus_3do Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Voice chat er ikke innebygd i spillet. Grunnen var simpel, det er tredjeparts programmer som gjør dette mye bedre enn hva funcom kunne ha kommet opp med, så de ville endt opp med at de brukte tid på noe som folk ikke ville ha brukt uansett.[klipp] Litt dumt at FunCom gikk ut med høy sigarføring på at de skulle ha integrert Voice, enten det var lagd inhouse eller i samarbeid med 3.part. Blir liksom en ting de må gå tilbake på. :\ Det sagt, så er det vel ingenting som er bortkasta å bruke tid på ja. Se bare på hvor lang tid Blizzard brukte på å implementere Voice i WoW, og hvor dårlig det ble. Sjelden noe vits å finne opp hjulet på nytt ja, når det finnes så mye bra "hjul" fra før (vent, skype etc.). Tror faktisk det at FunCom sa de skulle ha Voice gjorde at Blizzard begynte å implementere det i sitt spill, så kan ihvertfall ingen "ta dem på" at de nye MMO'ene er bedre fordi de har integrert Voice. FunCom har aldri sakt at de skulle ha et integrert voice program i spillet. Ikke som jeg har fått med meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå