Gå til innhold

Prepaid gaming cards i aoc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DET BLIR GAMERCARD!

Sjekk gjerne eldre tråder før man starter nye..

Gammercard kommer med samme veiledene priser som WoW Gamecard.

jepp.. det blir game cards til AOC.. noe jeg mener er jævla synd.. dette gjør no det utrolig mye lettere for kids til å spille AOC :(

Skrevet

Siden denne tråden er om gamecard, så får jeg slenge inn et spørsmål her:P

Når jeg kjøper AoC, vil det da følge med et gamecard i esken, eller må jeg kjøpe dette ved siden av?

Skrevet
Siden denne tråden er om gamecard, så får jeg slenge inn et spørsmål her:P

Når jeg kjøper AoC, vil det da følge med et gamecard i esken, eller må jeg kjøpe dette ved siden av?

Det følger med 1 mnd gratis spille tid. men for å få aktivisert kontoen din så må du legge in visa kortet ditt. du kan selv velge om du skal betale for mer spille tid når dine 30 gratis dager er over eller om du vil bruke game card.

Ikke 100% sikker på dette, men vertfal slik det er på de fleste spill. (mmorpg)

• 2 uker senere...
Skrevet
Mener jeg har hørt at det ikke blir det. Det er uansett 18 års grense, og jeg vil vel nesten anta at de fleste på 18 har visa.

Riktig det. FunCom gikk ut med at de ikke skulle ha dette tidlig.

DET BLIR GAMERCARD!

jepp.. det blir game cards til AOC.. noe jeg mener er ***** synd.. dette gjør no det utrolig mye lettere for kids til å spille AOC :(

:( Jepp /cry

Skrevet

Jeg bestilte et gamecard sammtidig som CE, men håper at man må registrere visa kort eller noe allikevel... Eller at de fleste unger værtfall har foreldre som ikke vil miste ungene sine inn i Conans brutale verden :p

Skrevet
DET BLIR GAMERCARD!

jepp.. det blir game cards til AOC.. noe jeg mener er jævla synd.. dette gjør no det utrolig mye lettere for kids til å spille AOC :(

Nå har jo ikke alle over 18 kreditkort heller da...

Skrevet
tror nok ikke så mange av foreldrene kan noesomhelst om conan uansett..

Det stemmer nok ikke.

Tror faktisk de fleste foreldre kjenner til Conan og vet at dette er en meget voldelig verden.

Tror derfor foreldre vil være mer skeptiske når poden sier han vil spille et online spill som heter Age of Conan.

De må jo også være med til butikken spillet skal handles i siden det er 18 år og de vil da se at spillet har en 18års grense..

Skrevet
DET BLIR GAMERCARD!

Nå har jo ikke alle over 18 kreditkort heller da...

Da er dette en go grunn til å skaffe seg et kreditkort da... og ville no tro at de aller fleste har KK på en alder av 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...