Gå til innhold

ATI bekrefter R350 innen 30 dager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ventet på dette lenge, skal kjøpe det beste som er når det kommer. Det blir nok en verdig oppgradering fra mitt GF 4 Ti4400 kort tenker jeg.  :woot:

 

Og hvis du venter enda litt lenger, får du noe enda bedre ;)

Man kan aldri vente lenge nok.......

 

Men ærlig talt, har du et akutt behov for noe raskere enn GF4 enda?

Lenke til kommentar
Jeg har ventet på dette lenge, skal kjøpe det beste som er når det kommer. Det blir nok en verdig oppgradering fra mitt GF 4 Ti4400 kort tenker jeg.  :woot:

 

Og hvis du venter enda litt lenger, får du noe enda bedre ;)

Man kan aldri vente lenge nok.......

 

Men ærlig talt, har du et akutt behov for noe raskere enn GF4 enda?

 

Ja, hvis det viser seg at det er veldig mye å få igjen når man skrur på alt eye-candy som jeg er stor fan av. Dessuten er det ganske greit å selge sitt nåværende skjermkort for mest mulig penger, og oppgradere ved å betale ikke så altfor mye. :wink:

Dette gjør jeg ofte med alle komponentene mine, jeg bruker da ikke så veldig mye penger når jeg oppgraderer og oppgraderer da heller ofte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Nei jeg venter til R1000 er ute. Ikke noe kort før det :p

 

 

Sikkert en overkill kort den derre R350. Så dum som jeg er, kjøper jeg vel den og når den er ute

Lenke til kommentar

R350 er den nye toppmodellen, i praksis en oppgradering av R300. R300 og R350 er navnet på GPU'en hvis jeg ikke tar feil.

 

Man tar så ett stykk GPU og en del annen krimskrams og lager et grafikk-kort. Av R300 lager man alt fra 9500 til 9700Pro. Av r350 vil man bl.a. lage toppmodellen 9800Pro, som vil være det råest grafikkkortet så langt for hjemmemarkedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...