Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhh, akkurat no er eg bare irritert på MK online. Det blir selvfølgelig Luigi Circuit på tre av dei sju løypane dei to siste dagane, telefonen ringjar midt i eit løyp når ingen andre kan ta den og eg har generelt veldig uflaks, både med banar og items. Sju løyp høyrast kanskje ikkje mykje ut, men eg går fra 76** til nesten under 7000.

Hmm ... Eg må slutte å bry meg så veldig om ratingen og heller ha det gøy. :p

 

@Mithos: Eg har også unlocka nokon karakterar og banar ved å spele online.

Lenke til kommentar

Et bra spill. Syns det er mange kule baner denne gangen :) Eneste minus er vel at det litt teit at det er umulig å få sopper når man er på førsteplass. Er gøy når det er litt random, men syns det er litt overdrevent.

 

Wii Wheel funker perfekt, men spiller mest med nunchuck og wiimoten :)

Lenke til kommentar

Soppene gir deg bedre fart en liten stund, så det ville nok ha brutt med balansen. Når du først leder er det jo litt meningsløst å bare la deg suse videre. I stedet får vi det blå skjellet som automatisk treffer, og vips er det litt mer konkurranse.

 

Og bare fordi jeg "må" spørre. Om du først sier Wii wheel fungerer perfekt, hvorfor spiller du ikke med det? :dontgetit::p

Lenke til kommentar

Det er morsomt, men det er jo umulig å kjøre like fort med det som man gjør med joystick :p Tror aldri det var målet for Nintendo heller.

 

Det er gøy at Mario Kart er random, men syns det blir litt overdrevent når man aldri kan få en boost som gir det 1 sekunds forsprang når man er på første plass.

Lenke til kommentar
Noen som har klart en expert ghost? :S

Jeg har ca halvparten.

Hvordan klarer du det? Med meg så kjøre de bare fra meg hele tida :(

- Jeg bruker baby mario og blue falcon

 

 

Er det bare meg som syns det er umulig å snake med nunchuck?

Hva vil det si å snake?

Endret av Mithos
Lenke til kommentar
Noen som har klart en expert ghost? :S

Jeg har ca halvparten.

Hvordan klarer du det? Med meg så kjøre de bare fra meg hele tida :(

- Jeg bruker baby mario og blue falcon

 

Motorsykkel er best på time trials siden du kan ta wheelie som gir deg ekstra fart. Jeg bruker selv Phantom og Bubble Bike. Husk og bruk boosten på svarveier du trenger den i eller over gresssletter.

Er det bare meg som syns det er umulig å snake med nunchuck?

Hva vil det si å snake?

Snake er en metode hvor man sladder i siksak så man får boost hele tiden. Det er mye vannskeligere på MK Wii En på de andre.
Lenke til kommentar

Hvordan i HULESTE kan jeg noe for at internett kobler seg av????

horespill... Jeg kommer inn på 3 plass, og så kommer det beskjed om at "you was disconnected from the other players.. og neste gang jeg logger på har jeg 6500 poeng.. HADDE 6600!! og jeg fikk jo poeng for 3 plass, vi var jo 11 stk!! OMG

Lenke til kommentar
Noen som har klart en expert ghost? :S

Jeg har ca halvparten.

Hvordan klarer du det? Med meg så kjøre de bare fra meg hele tida :(

- Jeg bruker baby mario og blue falcon

 

 

Er det bare meg som syns det er umulig å snake med nunchuck?

Hva vil det si å snake?

 

Du burde heller bruke bullet bike, og lære deg å drifte. Drift i alle svinger og få superfart. Bruk soppene på steder hvor du kan kutte svinger (Se på replay og se hvordan motstanderen gjør det, ofte har de funnet smarte steder hvor de bruker soppene sine, som gir dem et stort forsprang)

 

Internett funker bra hos meg. Her står wiien 3 meter fra routeren ;)

 

Hendte noe jevlig irriterende for litt siden. Lå klart på første, ledet med over 10 sekunder da det var igjen ca 20 meter av banen (3. runde). Plutselig gikk wii-kontrollen tom for batteri (jeg brukte da noen elendige oppladbare batterier fra brooklyn, som går tom etter en halvtime). Jeg klarte ikke å skaffe nye batterier før løpet var ferdig, og endte på sisteplass. Tapte nesten 200 poeng! Dritkjipt!

Var like ved ¨å hive kontrollene hardt i veggen, sparke i stykker tv'en og hoppe oppå wii-konsollen. Klarte heldigvis å beherske meg. Men faen heller! Det som gjorde det ekstra surt var at de 3 siste banene jeg hadde spilt, hadde jeg også ligget klart på første, før jeg plutselig ble truffet av 2 blåe skjell og 3 røde på rappen. Faen at slikt kan skje!

Endret av Lamborgini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...