Gå til innhold

Hvilken klasse eier mest i pvp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er vel warrior kanskje den mest gear baserte classen i spillet også da, at de skal få lov til å slakte classes (unntatt frost mages i de fleste tilfeller) skulle bare mangle når en critter-fart er nok til å drepe de mens de lvler.

 

 

Utenom det er vel Warlocks og Rogues de beste i 1 vs 1, etter min erfaring i alle fall.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Når du sier "møte" så tenker jeg alltid på arena, gjerne 2v2.

 

Restodruids og warrior er slitsomme dersom du kjører DPS+healer, men er du en del av 2 dps er det mer stress for dem.

 

Warlocks er så kraftige om ingen passer på dem at de fleste ikke lar dem få muligheten til å herje alene. På grunn av dette er mange setups anti-warlock, og derfor er ikke warlocks så imba lenger, relativt sett. Selv om de i utgangspunktet er sterke, altså.

 

Det ble litt kronglete formulert...

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

liker warrioren min i pvp jeg ^^ mest av alt i arena. men møter jeg noe 1v1 som kan snare/roote sliter jeg endel -.- og for å slå en mage må jeg få jump, da er de ikke så harde lenger(dauer ganske fort ^^).

 

men som en her sa tidligere, det kommer helt an på hva slags pvp du syns er morro. BG`s, arena etc. sjøl syns jeg arena er best, eventuelt BG med et par kompiser. dessuten kan du som oftest kjøre med mindre resilence enn andre klasser som warrior, iogmed at du ikke vil bli targeted så ofte(i alle fall ikke i 3v3/5v5). og da er det gøy med masse crits på 3-4k på clothies ^^

Lenke til kommentar

oki, så da tok denne tråden av da..

Som arms warrior koser jeg meg med pvp. Selvfølgelig dør jeg mye, å jeg dreper skjeldent med finishing blows å lignende. Men jeg hjelper mye med skade all round "whirlwind ftw."

 

Det jeg sliter mest med er vel kanskje rogues ja. Ikke fordi de gjør så mye skade, men fordi de stunner meg lenge nok til at jeg ikke får gjort en damned shit.

Jeg vil si at de fleste rogues er vanskelig å ta, så lenge ikke roguen nettopp har kommet til 70 med bare green gear.

 

 

Paladins er også meget vanskelig å ta. Ikke at de dreper meg serdeles ofte, men de healer da så sinnsykt.. å da kommer det alltids en eller annen rogue å nuker meg ned.

 

 

Spiller forøvrig mest AV, hvor jeg kan sleppe unna med å ikke ha så mye resilience.

 

ps: Patch day i morgen!! WOOHOOO!! nesten som julaften! Tror jeg setter på ribba just in case julenissen stikker innom for litt WoW spilling.. lol.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Hva er det kjipeste for en rogue å møte på om dagen egentlig? Bortsett fra resto druid?

 

En skal jo også huske på at rogue'n aldri dør heller mot en restodruid =)

 

Klarte å holde en rogue i sjakk i 2.5 min oppe i et fw tower åleine til vi fikk cappa det...satan så moro. Men rogue'n var jo aldri i fare for å dø heller då ^^

Lenke til kommentar
Warlocken min har 7.5k hp. Jeg overlever aldri lenger enn 6 sekunder mot en rogue.

 

Vel .. Er det så veldig rart?

/facepalm.

 

Sa jeg det var rart? Warlocken min har ikke pvpgear og løper rundt med destruction-spec. Eneste gangen jeg har gjort pvp er en time med Alterac Valley for å skaffe +12dmg gem.

 

I PvP spiller jeg rogue selv, og vet hvor hardt jeg slår på warlocks. Det hele var ment som en sidekommentar hvor utrolig mye damage en rogue er i stand til å presse ut når armour ikke er et hinder.

 

De seks sekundene jeg snakket om er gjerne fylt av cheap shot + kidney shot, altså ute av stand til å gjøre noe overhodet. Det er det som er nøkkelirritasjonsmomentet mot rogues.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Nja. hoved-irritasjonen med roguer er den forbannede buggete cheat-death :) "Der er roguen på lav hp ja!, neeei 99% shielwall pga bugs, CoS og vanish. Pokker". Det verste er at roguer ikke trenger mer enn 1% hp for å drepe deg sa, siden CoS og vanish blir fulgt av shadowstep og nye stuns.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Nja. hoved-irritasjonen med roguer er den forbannede buggete cheat-death :) "Der er roguen på lav hp ja!, neeei 99% shielwall pga bugs, CoS og vanish. Pokker". Det verste er at roguer ikke trenger mer enn 1% hp for å drepe deg sa, siden CoS og vanish blir fulgt av shadowstep og nye stuns.

 

Hehe ser den ja. Det hender jeg har tapt dueller mot rogues pga cheat-death, men som regel går det bra. Jeg synes ikke rogues er så jævela op, men nå spiller jeg mage og kan blinke eller ice blokke meg ut av stunns. Jeg synes det er værre med A-locks. Jeg antar at alle har en anti class som det er sakt tidligere

Lenke til kommentar

I mine øyne er det druids (resto) som er den klart beste PvP klassen these days. Skal bli digg med 4-set bonus nerfen for druids som kom i dag :-)

 

1on1 tror jeg rogues er best for tiden. Roguen min tar kaka på de fleste klasser i duels med unntak av veldig bra gearede resto druids.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...