Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble litt skremt av de som sa at lange ben er turn-off ... Føler beina utgjør 70% av kroppen min :p

Som jeg av og til sier når jeg mobber meg selv, hadde jeg vært jente hadde jeg vært modell (etter min mening er ikke modeller i dagens samfunn fine, bare langbeinte, radmagre hespetrær ... jepp)

Godt og høre at ikke alle er enige i dette.

 

Ellers liker jeg det jeg hører om at noen også liker naturlig slanke gutter. Jeg er 19 år, 1,88 høy og kommer ikke over 74 kilo, uansett hvor mye dritt jeg hiver i meg ... (noen som vet hvordan det er mulig forresten? Er ferdig å vokse for lengst :hmm: )

Har begynt å trene litt nå da, men er temmelig fornøyd med kroppen min faktisk :)

Det er kanskje låra og leggene som er mest muskuløse på meg, siden jeg har spilt fotball i årtier.

 

Jeg har det samme problemet selv. Er 1.90 og veier 69 kg. Nå er det dårlig med muskler, med unntak av beina iallefall. Er det noen som vet hvordan det er mulig? Spiser relativt mye, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke legger på meg:/

Lenke til kommentar
Jeg gav oppskriften i posten under. Jeg trodde også jeg spiste sykt mye før jeg faktisk trappet opp spisinga. DA ble det spising da. Går du ikke opp i vekt, har du ikke stort nok overskudd av calories.

 

 

Hmmm...Ja, spiser ganske mye og prøver å få i meg mest mulig kalorier. Problemet er at jeg har magekatarr og det gjør at jeg ikke får spist store mengder fet og fiberrik mat(grovbrød er et sant helv...) Men det ordner seg vel.

Lenke til kommentar
Jeg gav oppskriften i posten under. Jeg trodde også jeg spiste sykt mye før jeg faktisk trappet opp spisinga. DA ble det spising da. Går du ikke opp i vekt, har du ikke stort nok overskudd av calories.

 

 

Hmmm...Ja, spiser ganske mye og prøver å få i meg mest mulig kalorier. Problemet er at jeg har magekatarr og det gjør at jeg ikke får spist store mengder fet og fiberrik mat(grovbrød er et sant helv...) Men det ordner seg vel.

 

Begynn å tell kalorier. Du spiser ikke mye før du får i deg mellom 3000-4000 kalorier daglig, og det er mye.

 

Ot; eksen min likte veldig godt armer hvert fall, tror mange jenter liker å se markerte og store armer. Og siden mange jenter har veldig tynne armer, så trenger ikke armene på mannen være såååå store før de blir "STORE"! =P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nydelig øyne, markerte muskler og passe solbrun hud (ikke überbrun). Antydning til 6-pack er heller ikke å forakte.

 

BTW så er jeg gutt, men jeg regner med homofile også har lov til å svare i tråden.

 

"Antydning til 6-pack..." HAHAHA. teller 4-pack som antydning til 6-pack?

besides..jeg har grå/blå øyne og folk flest som jeg møter tror jeg er italiensk, selv om jeg er helnorsk.( har naturlig "litt" brun hud,selv om familien stammer fra nord-tyskland )... men mitt utseende har ikke hjulpet meg Noe på damefronten.

 

Men jeg føler at jeg blir lagt merke til av jenter som ikke kjenner meg, men de mister fort interessen for meg når de tilfeldigvis har kommet bort til meg for å prate ( ofte kommer de med dumme spørsmål eller noen kommentarer til meg som jeg ikke forstår helt, tror det kalles komplement )... jeg tror de synes jeg er RAR som person. Hehehe

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Har lest en god del om at dere jenter liker en fin overkropp. Og da må jeg få lov til å si FAAAAAAIL! for meg selv. Der det skulle være en six-pack er det nå utvikling til å bli en tønne =) Nuvel, sånn går det når man er gamer, spiser ytterst lite og drikker en del =/

 

Essda, som en kompis sa en gang: Det er bedre med en hel øltønne enn bare en six-pack ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har lest at jenter synes gutter med korte bein og lang overkropp er sexy, kan dette bekreftes?

 

 

Heller det enn lange bein, det ser bare dumt ut.

 

Jeg liker en bra rumpe, minimalt og helst ingen kroppshår, fine hender, bra bein(tynne, men ikke spinkle) breie skuldre, flat mage :) kravstor?

 

det er meg det... ;P

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...