Gunfreak Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 du må laste ned fra nett, maps er enklet de bare legger seg i map mappa, men en mod skal legge seg overalt.
Carlgutt Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 du må laste ned fra nett, maps er enklet de bare legger seg i map mappa, men en mod skal legge seg overalt. Ok takke. Men vis jeg skal spille moden er det enkelt maps på den vanlige server lista som bruker moden? Eller må jeg åpne moden som et helt nytt "spill".
Gunfreak Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 et helt nytt spill, med sitt egent ikon på steam
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 DAMN! Etter 1.1 har jo Darkest Hour blitt knallbra! Skikkelig god atmosfære og gameplay-messig flyter det nå stort sett bra. Synd så få spiller det. Håper flere oppdager modden etter hvert, for det fortjener den!
lain Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Noen skjermskudd: Det første bildet der solgte meg. Har RO fra før, men ikke fått testet ut noen mods på en stund. Digger omaha maps, legger opp til så mange spillestiler, så dette må testes.
lain Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 (endret) Hm, sikkert dumt spørsmål, men noen logisk måte å launche mod'en på via steam? Prøvde å lese litt på forumet deres, men fant ikke noe sånn på direkten. Edit: Det var vist bare å restarte steam så kom den i lista ja. Lenge siden sist jeg har styra med mods. Endret 28. juli 2008 av lain
-sparks- Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Modden skulle legge seg i Steam games lista den. Prøv å restart steam.
lain Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Jupp, den kom så fort jeg restartet, som jeg skrev i edit rett før du postet Men av en eller annen grunn får jeg ikke lov til å velge internet på gametabs under multiplayer, bare f.eks lan. Noen ide?
-sparks- Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 En flott mod, men det er lite samarbeid ute i serverne. Man må nok joine klan om man skal få noe mer ut av dette enn random fragging.
lain Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Jupp, den kom så fort jeg restartet, som jeg skrev i edit rett før du postet Men av en eller annen grunn får jeg ikke lov til å velge internet på gametabs under multiplayer, bare f.eks lan. Noen ide? Skjønner ikke hva jeg gjør feil, får lov til å spille lan og practice, men ikke internet.
Totenkopf Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 En flott mod, men det er lite samarbeid ute i serverne. Man må nok joine klan om man skal få noe mer ut av dette enn random fragging. Nja, men slik er det vel nesten i de fleste spill?
Mala Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Har egentlig gått bort fra PC-spilling, men lurer jaggu på om eg skal finne frem RO igjen for å teste Darkest Hour modden Hørtes jo ganske så stilig ut ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå