Astralnoise Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Sikkert ikke så mange som har hørt om denne spillserien (evt. de to spillene), men jeg prøver like vel: Dette var et av mine aller kjæreste spill i oppveksten (når jeg fikk pc, så klart), tilbake på nittitallet og starten av 00-tallet. Jeg var fantasy-frelst, og dette spillet traff meg midt i hjertet, med sin desidert vakreste spillmusikk, mystiske atmosfære og generelt herlige tema. Jeg snakker så klart om spill nr. 1 nå, da jeg aldri har vært så stor fan av andrespillet. Det jeg da lurte på, er om det finnes noen nordmenn som ennå spiller det, eller husker det i hvert fall? Linker: http://www.youtube.com/watch?v=9VtbUMltqo0 http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_wonders
Dʋgɢtung Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Joda, jeg husker spillene jeg, men jeg synes aldri at de var noe spesielt bra på noen som helst måte. Men det er jo smak og behag
Sodd Ball Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Ah, husker det. Det var jo morsomt å starte naturkatastrofer på motsanderne dine. Edit: Jeg tenkte på Age of Mythology jeg. Endret 19. mars 2008 av Odd Ball
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Heroes of might and magic serien er jo så mye bedre da. (synes jeg)
Gorguss Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Sikkert ikke så mange som har hørt om denne spillserien (evt. de to spillene), men jeg prøver like vel: Dette var et av mine aller kjæreste spill i oppveksten (når jeg fikk pc, så klart), tilbake på nittitallet og starten av 00-tallet. Jeg var fantasy-frelst, og dette spillet traff meg midt i hjertet, med sin desidert vakreste spillmusikk, mystiske atmosfære og generelt herlige tema. Jeg snakker så klart om spill nr. 1 nå, da jeg aldri har vært så stor fan av andrespillet. Det jeg da lurte på, er om det finnes noen nordmenn som ennå spiller det, eller husker det i hvert fall? Linker: http://www.youtube.com/watch?v=9VtbUMltqo0 http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_wonders Er ikke lenge siden jeg spilte det. Har vært fan av en haug med tbs spill. HoMM, Disciples, AoM osv. AoM har en veldig fin stemning i eneren, enig i at toeren ikke har samme sjarmen, men etter å ha spilt det litt så ser du fort at det er ett langt bedre spill, ihvertfall rent teknisk Godt å se at det er andre fanatikere der ute.
Ironmann Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Har begge spillene tror jeg:O På cd faktisk å greier det er ikke verst;) Digget nok disse spillene også ilag med Heroes of might n magic serien. Hmm serien er nok den som går av med seieren for barndomsminner osv
Akidon Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Heroes kan gå å legge seg AoW er best. Fikk litt dilla på det for noen uker siden igjen. (Timene på skolen kan fort bli kjedelige )
PantZman Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Får håpe det kommer flere spill i Age of Wonders serien. Synest spillene var klart bedre enn Heroes of might and magic serien.
Akidon Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Skjønner ikke hva folk synes er bedre med heroes. Noen som kan opplyse meg?
Astralnoise Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Noen som har spillet originalt? Care for a match, sometime? Hadde vært interessant å få prøvd seg sammen med eller mot et menneske. Er ikke verdens beste, men jeg har da mine fiffige triks.
Akidon Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Orginalt og orginalt. Hadde det orginalt men ting har forsvunnet opp igjennom årene. Men man trenger da ikke orginalkopi for å spille sammen. Trenger vel bare samme versjon. Ikke vet jeg har igrunn aldri spill det på nett. Spillte det som regel på en maskin med en del kammerater. Men det skulle vell funke over hamatchi...
Schnugaf Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Sikkert ikke så mange som har hørt om denne spillserien (evt. de to spillene), men jeg prøver like vel: Dette var et av mine aller kjæreste spill i oppveksten (når jeg fikk pc, så klart), tilbake på nittitallet og starten av 00-tallet. Jeg var fantasy-frelst, og dette spillet traff meg midt i hjertet, med sin desidert vakreste spillmusikk, mystiske atmosfære og generelt herlige tema. Jeg snakker så klart om spill nr. 1 nå, da jeg aldri har vært så stor fan av andrespillet. Det jeg da lurte på, er om det finnes noen nordmenn som ennå spiller det, eller husker det i hvert fall? Linker: http://www.youtube.com/watch?v=9VtbUMltqo0 http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_wonders Dette mener jeg å ha spillt når jeg var mindre, er ikke helt sikkert, men ganske sikker.
Crispin Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Age of Wonders 1 og 2 er lett mine favoritt spill, hvor kult er det ikke å være et HOBBIT LAG? Vanvittig herlig stemning og musikk i spillet, skulle ønske en 3'er ble lagt.
Crispin Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 I mine øyne er det "kun" en ekstrapakke, som var bra nok, men blir litt drøyt å kalle det aow 3. En ting jeg liker veldig godt med spillet er jo at alle gjør turns på likt, gjør multiplayer og ventetiden evig mye mindre. Feks i homm5 tar det jo minutter å vente på at alle lagene skal bli ferdig viss du spiller med mange lag.
Astralnoise Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Er det ingen som har Age of Wonders 1 liggende og ønsker å spille litt? Jeg blør etter å kunne spille sammen med noen på nett. Hvis så, send en PM
KongRudi Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Husker vi spilte dette voldsomt masse. Var kanonkult. kan kjøpes for 10$ på take2store.com
toy_man Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ja jeg husker det.. Har spillet fremdeles et eller annet sted. Men syntes aldri det kunne slå Heroes of might and magic. Spesielt 3ern til Heroes of might and magic. Kanskje fordi jeg har så mange gode minner fra Heroes of might and magic når jeg og 3 andre kompiser spilte det på samme data. Så Age of Wonders lå litt i skyggen til Heroes of might and magic. Skaffet meg AoW etter Heroes 3 :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå