Gå til innhold

Lian Li Aquarium side panel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offtopic, men for 1-2 månder siden så jeg en del video rewievs på 3dgameman, og så denne testem, og det som slår meg er; Finnes det noe som ikke er et "Kikc ass produckt"? Kan ikke huske at han ikke mener det om noe.

P.S tror dere den pumpen er sterk nokk til å drive et vankjølingsanlegg, eller bør man bruke en kraftigere pumpe? Og hvordan starter den seg opp? Er det slik at den starter seg opp når du starter pc en med bryteren, eller går du baki der og slår den på? Om det er det første, starter den raskt nokk opp til å kunne kjøle en CPU i startoppfasen. Som dere skjønner er jeg ganske n00b på dette feltet, men man lærer av å spørre :smile:

Lenke til kommentar
Offtopic, men for 1-2 månder siden så jeg en del video rewievs på 3dgameman, og så denne testem, og det som slår meg er; Finnes det noe som ikke er et "Kick ass produckt"? Kan ikke huske at han ikke mener det om noe.

 

Jeg så igjennom de 15-20 siste video reviewene hans. Det var ca. like mange produkter som fikk "kickass" og "great" Endel fikk også "Needs work" og "good value". De produktene som får kickass fortjener som regel det også. Typiske kickass produkter er f.eks Corsair XMS3200 Dual Ram kit, Logitech MX700 og ATI Radeon 9700 Pro

Lenke til kommentar

Pumpen som følger med er en luft-pumpe for å lage luft boblene i tanken. Det vil sansynligvis ikke fungere å bruke denne til vannkjøling.

 

Som det også står i artikkelen så startes pumpen med en bryter som du kan montere bak på pc'en.

 

Les igjennom artikkelen en gang til så forstår du sikkert hvordan det hele fungerer :)

Lenke til kommentar

Ved transport er det nok like greit å sette på den originale døren, ja. Men det er kanskje ikke så kjekt på LAN? :)

 

Døren fungerer som en helt vanlig dør. Skal du jobbe med maskinen, napper du av luftslangen og tar av døren på vanlig måte. Kanskje ikke så lurt å legge døren flatt på gulvet though...

Lenke til kommentar

Hvor står det takk til Microplex? Det står bare at Microplex selger det.

 

JohndoeMAKT: For meg er produktet unikt, i og med at jeg ikke har sett noe tilsvarende på markedet. Dersom du har en link, vil jeg gjerne få ta en titt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...