allyse Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Skrevet 29. mars 2003 *De som ikke har fått bilde opp enda* Send med bildet på ny: [email protected] Om du ikke kom igjennom sensuren første gang (som var egentlig ikke noen sensur, bare hva jeg egentlig glemte :oops: ) kan jeg nevne bilder hvor personen ikke er i hovedbildet (altså jeg klipper bildet fra topen av hodet til brystet) vil ikke bli tatt med. Ikke helt tullebilder heller.. Noen der er på kanten...
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 En bruker som var inne og la inn" fy-fy" bilder rundt om kring på forumet Ikke første gang det kommert sånne idioter. Dritt folk.
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 *De som ikke har fått bilde opp enda* Send med bildet på ny: [email protected] Om du ikke kom....... Ikke helt tullebilder heller.. Noen der er på kanten... Tenker du på naken bildet mitt? :oops:
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Nå har jeg sendt deg en ny mail allyse så nå regner jeg med at dette går fort :wink:
allyse Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Skrevet 29. mars 2003 Nå har jeg sendt deg en ny mail allyse så nå regner jeg med at dette går fort :wink: Hah. Om du tror det går fort overvurderer du meg Neida. Legger nå alle nye bilder inn i egen katalog i mailclienten min så denne gang skal jeg ikke glemme noen... Kan egentlig banne på jeg klippet ut bildet av deg en gang DiMiles. Fatter ikke hvor det gikk hen
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Nå har jeg sendt deg en ny mail allyse så nå regner jeg med at dette går fort :wink: Hah. Om du tror det går fort overvurderer du meg Neida. Legger nå alle nye bilder inn i egen katalog i mailclienten min så denne gang skal jeg ikke glemme noen... Kan egentlig banne på jeg klippet ut bildet av deg en gang DiMiles. Fatter ikke hvor det gikk hen hehe, den er grei :smile: alle kan gjøre feil
b-real Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 det står en "B|Real" der i galleriet... Jeg kjenner ingen med det nicket....
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 det står en "B|Real" der i galleriet...Jeg kjenner ingen med det nicket.... det er han i cypress hill
Kafarsken Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Hvorfor er det ikke bilde av Kjetil Lura? Er han blitt lei eller no? Han har jo ikke skrevet på flere dager
dimiles Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Hvorfor er det ikke bilde av Kjetil Lura? Er han blitt lei eller no? Han har jo ikke skrevet på flere dager har lagt merke til deg jeg og... jaja... sosohal er heller ikke i galleriet :-? tror jeg da...
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 *snufshulkbuh* jeg er ikke blant erfarne postere
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Jeg har sendt inn bilde, men det blir aldri lagt inn. Tror ikke jeg gidder og bry meg noe videre.
Jimmy Pop Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Jeg har sendt inn bilde, men det blir aldri lagt inn. Tror ikke jeg gidder og bry meg noe videre. Nei, kanskje du var så ***** at de ikke ville ha deg med.. Ta det som et hint.. :-P
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Jeg har sendt inn bilde, men det blir aldri lagt inn. Tror ikke jeg gidder og bry meg noe videre. Nei, kanskje du var så ***** at de ikke ville ha deg med.. Ta det som et hint.. :-P Mulig det ja.. Takk for den
aurstad Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Strøket, grunnet dårlig humor... Sææær Sææær humor Jimmy.. :oops:
Jimmy Pop Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Aurstad: Jeg strøk "humoren" da jeg fant ut hva fyren kunne finne på å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå