Gå til innhold

Hardware.no m. søster sider galleri er nå oppe!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nice galleri! good job allyse! :yes:

 

 

til lame folk som whiner:

1. Ba jeg om å bli satt blandt folka med over 3000 poster? NEI!

2. Er jeg den eneste som ikke poster 100% interessant materiale? NEI!

3. Bare fordi jeg er jente så betyr ikke det at man kan hakke som man vil på meg? :shrug:

4. Hvorfor er det slik at jenter MÅ se bra ut på bilder, hvis ikke blir de rakket ned på, når gutter ikke blir det? tro meg.. alle her ser ikke like bra ut!

5. Lære seg å forstå ironien i noen av tinga jeg sier da. Får være måte på! Jeg har faktisk like stor rett som alle andre her inne til å si det jeg vil og slikt med mindre det støter andre..

6. Ikke se bort ifra at jeg misstolket et par av innleggene i tråden..

 

:evil:

 

 

 

Kebab_GUD: happy now?

Lenke til kommentar
nice galleri! good job allyse!  :yes:  

 

 

til lame folk som whiner:

 

Saklig Penta... greit nok at du ikke ba om å bli satt opp der, var liksom ikke deg jeg snakket til heller. Synes bare det blir litt tragisk at fordi en jente er på forumet skal hun "vises" frem. At du lever i søppel, og sjelden bidrar med noe "faglig", viser bare hvor dumt dette blir. Til noen tidligere i tråden som snakket om kvinners status de siste årene, så er jeg enig. Hvorfor i helvete skal kvinner få ting lettere enn oss andre ?!

Lenke til kommentar

Sendt mail nå...nei jeg har ikke den fargen på håret til vanlig :o

 

Når det gjelder hvor i all verden man har bildet sitt i galleriet...er det så &/%¤¤%&¤% farlig da? Jeg blåser da langt i om jenter og eller gutter får bildet sitt lenger opp på siden, det er da ingen "ranking" den siden da!

 

Så kutt krangelen, er ikke noen vits i.

Lenke til kommentar
jeg må bare si det jeg penta.. tror du liker det jeg.. siden du er en av få jenter her, så blir du "tilbedd" som en "nerdegudinne"........

 

liker det? nei.. faktisk ikke.. jeg synes det er latterlig.. bare fordi jeg er jente så vil jeg ikke ha no special treatment! ellers takk! men jeg klarer meg meget fint uten! blablabla tenker du nå.. tror meg heller sikkert ikke.. kjipe greier.. greit nok med oppmerksomhet, men jeg synes man skal fortjene den, ikke få den fordi man er jente..

 

Saklig Penta... greit nok at du ikke ba om å bli satt opp der, var liksom ikke deg jeg snakket til heller. Synes bare det blir litt tragisk at fordi en jente er på forumet skal hun "vises" frem. At du lever i søppel, og sjelden bidrar med noe "faglig", viser bare hvor dumt dette blir. Til noen tidligere i tråden som snakket om kvinners status de siste årene, så er jeg enig. Hvorfor i helvete skal kvinner få ting lettere enn oss andre ?!

 

det var vel egentlig litt saklig.. både det at jeg synes det var et bra galleri og at noen av dere whina.. helt greit at du ikke snakket til meg.. men du snakket om meg, eller i alle fall om noe som omhandlet meg.

 

Og jeg er veldig enig i at bare fordi en person er av hunnkjønn så skal hu ikke vises frem.. Jeg synes og det er teit. Derfor reagerte jeg på tinga som blir sagt her. For selv om man ikke snakker til meg, så hadde det med meg å gjøre, og det blir da selvfølgelig tatt litt personlig, og jeg skal innrømme at jeg ikke liker å bli rakket ned på..

 

Og ja.. jeg lever mest i søppel, men jeg poster også litt i andre topics.. men.. i motsetning til en del andre, så gidder jeg skjeldent å poste ting som allerede står i en tråd.. Har en person et problem, og en annen har svart det jeg ville svart, hva er da vitsen med å svare? Og hvis jeg ikke har svaret på problemet så har jeg jo heller ingen grunn til å svare.. Jeg er her ikke for å brife med det jeg kan, heller for å lære litt ekstra, når jeg har lite å gjøre på jobb. For det er faktisk en del ting som jeg ser på som lærerike her, og da mener jeg ikke i søppel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...