Gå til innhold

Hardware.no m. søster sider galleri er nå oppe!


Anbefalte innlegg

Wow! Plutselig klikker på man på en tråd! Og så finner man bilder av... FOLK?! Og så er man selv blant bildene! Nesten creepy!

Men så er det jo et 1337 bilde, da. Sverd, og greier. ( http://www.twodeadducks.net/~the_ruthless/bobkatt/ for hele bilde-serien.)

 

Hvem er'e som har mekka sammen det galleriet..? allyse, helt på egenhånd?

 

/me er lykkelig for at man ikke har valgt bilder av undertegnede i skjørt og rosa topp! :roll:

 

Good night!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men så er det jo et 1337 bilde, da. Sverd, og greier. ( http://www.twodeadducks.net/~the_ruthless/bobkatt/ for hele bilde-serien.)

 

Shit those pictures really shocked me off... Er du goth eller noe sånt ell?

 

Vet'ke helt hva jeg er..?

 

Men kan væffal fortelle oppskrifta på bildene: En gal venn pluss en gal venninne. Ti-femten minusgrader ute. Kaldt metall (les: sverd), digitale kameraer, gatelys og massevis av skog.

Sinnsykt kaldt etterhvert (bar overkropp i femten minus og med kaldt metall i lankene), men absolutt gøy og absolutt verdt det!

 

Man har nå også en katana til rådighet (han store fyren kjøpte en), sånn at det blir kanskje flere bilder snart.

 

Man har ikke mer moro enn man lager seg selv. (Jeg har et obsternasig hovedkort her. Skal tvinge det til å funke! Men ikke nå. Nå er det snart sovetid.)

Lenke til kommentar

så forøvrig et par på lista som jeg anser som fjortisposter...Heldigvis var ikke "BBC" eller hva han kaller seg der...Aldri sett makan til tull-posting..

 

Sorry at du føler det slik. Mener selv at majoriteten av mine poster er hjelpsomme for brukerne i de trådene jeg svarer. Har også fått det inntrykket ifra andre brukere....

men kanskje det bare er du som har en rar form for penismisunnelse :p

Lenke til kommentar

 

Sorry at du føler det slik. Mener selv at majoriteten av mine poster er hjelpsomme for brukerne i de trådene jeg svarer. Har også fått det inntrykket ifra andre brukere....

men kanskje det bare er du som har en rar form for penismisunnelse :p

 

Tolka det oceana som at "på den bildesida var det mange jeg mener er fjortiser der. Heldigvis er BBC voksen nok til ikke å være med på det galleriet"

 

men det var altså meg =)

 

ruthless: tøffe bilder! cool.gif

Lenke til kommentar

Hei Allyse!

 

Synest det er positivt at det vart laga eit galleri.Siden ein del brukere som etterspurde det for ei stund tilbake i ein annan tråd.

 

Sjølv om eg har sett alle bildene i galleriet fra før.Kan det kanskje være intressant for andre brukere av foruma i Hardware.no nettverket ser ut.

Sjølv er eg meir opptatt av kva ein brukar skriver i tråder og innlegg enn korleis brukerene ser ut.

 

Når det gjelder anntall tråder trenger det ikkje være representativ for "seriøsiteten".Sjølv om eg synest at det bør være rom for humor og ironi på eit forum.Men,det er ein heilt anna debatt som kanskje ikkje passer i denne tråden.

 

Når det gjelder bilete av meg sjølv.Så ligger det ikkje eit bilete av meg online på Internett (endå i allefall).

 

Om eg vil frigi eit bilete av meg,for bruk i forum galleriet vil tiden vise.

Lenke til kommentar

Nå har vi kjørt en ny update på galleri siden. Jeg har fått mange mailer nå, men skulle det være en som har blitt oversett så skrik ut.

 

Nevner også det er ikke en automatikk i hvor dere ligger og jeg kommer ikke til å sitte å flytte på folk når dere får et par poster mer, men om det er noen som vet f.eks ved php hvordan vi kan automatisk plassere så skrik ut.

 

Lurte litt på om jeg skulle lage flere "nivåer" slik vi kan dele litt opp de fra 100-1000 poster elns... Noen forslag (kommer ikke til å dele pr. alder osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...