Gå til innhold

Half-Life historien

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Har tenkt å kjøpe meg The Orange Box til ps3 har et spørsmål.

Jeg har aldri spilt Half-Life før og lurer på om du trenger historien fra 1'eren for å skjønne noe av Episode two? Kjøper isåfall Half-Life 1 på pc men lurer altså på dette. :blush:

Endret av Paisley
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet
Kjøper du Orange Box, får du ALLE episodene, så hvorfor ikke finne det ut selv? ;)

Du får ikke half life 1 gjør du vell?

Skrevet

viss du er flink til og plokke opp historien så tror jeg ikke du trenger og ha spilt gjennom Half-life 1... Jeg spilte gjennom The Orange Box før jeg spilte gjennom Half-life 1, og forstod det meste av det som skjedde i Half-life 1...

Skrevet
viss du er flink til og plokke opp historien så tror jeg ikke du trenger og ha spilt gjennom Half-life 1... Jeg spilte gjennom The Orange Box før jeg spilte gjennom Half-life 1, og forstod det meste av det som skjedde i Half-life 1...

Men ingenting er som å spille et så fantastisk spill som Half-Life første gang før man vet hele historien fra før ;)

Skrevet
Nei, er sant det, man MÅ jo ikke, men man BØR det ettersom det er et fantastisk spill :)

Ergo, du må spille Half-Life 1 (og Blueshift og Opposing Force ettersom det er 2 verdige tilleggspakker til hl:1(og Decay hvis du har en ps2))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...