Szmekken Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Da var et stk hvitt Playseat i hus. Endelig! Girholder fikk jeg imidlertid ikke tak i, så det må jeg finne i morgen.
snik1 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Da var et stk hvitt Playseat i hus. Endelig! Girholder fikk jeg imidlertid ikke tak i, så det må jeg finne i morgen. Fytti rakkeren! Det tok sin tid!^^ Gratulerer! :!:
Szmekken Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Takk :!: . Herregud så mye bedre det er enn å spille på et skrivebord!
Coffey Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Spare penger, spare penger. Jeg hater å spare penger! Jeg vil ha G25 NÅ!
G25 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Tok et par bilder av oppsettet. :!: Gratulere! Hvit Playseat er uten tvil best synes jeg. Kan bli litt møkkete, men min er fortsatt like hvit etter mange timer bruk. Det går noen rykter om ny oppdatering. GT 5 Prologue SPEC II : Nürburgring
Szmekken Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Takk, er kjempefornøyd. :!: Oppdatering ville vært flott. Men da håper jeg rankings får bli. Kjedlig at mye jobb skal gå i dass igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå