Stallone Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 åssen settings er best for opptimal ytelse på spilla? det lagger bare noe enormt hos meg, i visse spille da. dette er settinga jeg bruker nå, Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.8 Author: Pete Bernert Card vendor: NVIDIA Corporation GFX card: GeForce 8600 GTS/PCI/SSE2 Resolution/Color: - 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing - Internal X resolution: 2 - Internal Y resolution: 3 - Keep psx aspect ratio: off - No render-to-texture: off - Filtering: 0 - Hi-Res textures: 0 - TexWin pixel shader: off - VRam size: 256 MBytes Framerate: - FPS limitation: on - Frame skipping: off - FPS limit: Auto Compatibility: - Offscreen drawing: 2 - Framebuffer effects: 3 - Framebuffer uploads: 1 Misc: - Scanlines: off - Mdec filter: on - Screen filtering: on - Shader effects: 0/1 - Flicker-fix border size: 0 - GF4/XP crash fix: off - Game fixes: off [00000000] Noen som har noen forslag til bedre settings?
Rallahr Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Er det ikke bedre å bruke de som nVidia har laget? Dessuten så er ikke kortet ditt det beste til gamin.
_vamecum Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 hva er egentlig pete's opengl-driver? Jeg ville gått for nvidias drivere.
sedsberg Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 (endret) hva er egentlig pete's opengl-driver?Jeg ville gått for nvidias drivere. Det er en driver til en Playstation emulator. Den har ingenting med Nvidias drivere å gjøre. Edit: Mener å huske at jeg hadde bedre hell med PEOPS Soft-drivern og D3D-drivern. Endret 16. mars 2008 av sedsberg
Vorpal Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Selv bruker jeg P.E.Op.s. Soft Driver, har ikke sviktet meg enda.
Stallone Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 vis noen av dere har RayMan 1 og tester det på epsxe.. får dere lyd da? får lyd på alle andre spill jeg tester.. men ikke rayman:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå