Gå til innhold

8800GT? - styr unna XFX


sageman

Anbefalte innlegg

kjøpte meg dette flotte 8800GT-kortet og har nå fått det igang. Jeg er nå i ferd med å bli døv pga det forferdelige bråket som dette kortet lager, det høres fan meg ut som en støvsuger, man kan faktisk høre maskina nå ifra naborommet med døra igjen. XFX har visst fått den aldeles geniale ideen å utstyre viften med bare to ledninger, så noen viftestyring er ikke mulig, det går på 100% hele tiden.

Ifølge denne tråden, så er det visst forskjellige utgaver og mange nettbutikker i Norge har den utgaven som jeg har kjøpt, nemlig PVT88PYHF...pass på ved eventuelt kjøp!

Rett og slett fordømt irriterende at søplefirmaer presterer å lage slike produkt. nå er det igang med retur med de plagene det medfører...fan te greier :thumbdown:

 

 

LOL!!

Det går an og skifte på hastigheten jo. Ved feks. nTune eller EXPER Tool ; )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hopper inn her siden spårsmål ikke fortjener en ny tråd:

Siden xfx kortet er relativt billig, og vertfall ikke av det dyreste, vil det være vits i å ha to xfx-kort i boksen da. Føler det bli litt overkill, selv om prisen sier det motsatte(for meg verfall)..? Pcen brukes til videoredigering og spilling, og vet at ett xfx-kort holder, men vil det være noe stor forskjell?

Endret av Killbox
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

lest igjennom mye whine og diskutering, og har egentlig ikke fått noe ut av det for jeg prøver å finne ut av hvordan man kan faktiskt styre ned viften? Er det absolutt ingen måter? RivaTuner? Tape driten fast så den ikke beveger seg? Noen gi noen solide tips om hva man kan gjøre please.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3
Jævla fanboys stfu

 

Hehe, bra noen sier ifra :)

 

Viftestyring på et grafikkort sier vel litt om kvaliteten på merket/kortet.

Det er så lite å spare på å ikke ta med viftestyring, at det ikke er verdt all negativ kritikk produsenten kan få igjen for det. Rart de tar inn slikt "søppel" til norge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...