Gå til innhold

Teiteste ting til pc.


Anbefalte innlegg

Mitt desidert dummeste kjøp må ha vært en IBM-harddisk. IBM burde ikke fått lov til å produsere harddisker  :evil: .

Har jo selvfølgelig kjøpt andre dumme ting som en diskettstasjon som aldri ble blir brugt. Husker faktisk at jeg kjøpte den for å kjøre iIBM discdoctor eller noe. Hjalp jo ikke noe særlig det heller  :shrug:

 

Javel? Jeg har gjort et par gode kjøp når det gjelder IBM-harddisker. Rimelige og raske. Ikke mye feil med dem heller, med unntak av en (eller to?) modeller. 75GXP var det vel som var dårlig? De før og etter har vært i toppen når det gjelder både ytelse og pris.

 

Dårlig kjøp, tja.. Kjøpte trådløst tastatur/mus til 850,- som hadde så dårlig forbindelse at det nærmest var umulig å bruke det. Hakket sinnsykt og tastetrykk ble ikke registrert. Ellers er det klart man har kjøpt en del der prisen har sunket mye (harddisker, ram, skjermkort, cpu osv), men det kvalifiserer vel ikke som dårlig kjøp, de var jo verdt så mye på den tiden. F.eks. et Voodoo2 12MB til et par tusenlapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Packard bell. dritt digitalkamera

Vet du ikke at det heter Packard Hell? :grin:

 

Er du HEILT på jordet eller? Det heiter da SLETTES ikkje Packard HELL som du seier!

 

Prøver du f.eks www.packardhell.com så får du fram dette

 

Vi finner ikke "www.packardhell.com".

Søk på Internett:

Gå til MSN Søk for å se fullstendige resultater.  

Hjelp

Se tekniske opplysninger.

Om resultater

Levert avMSN Søk©2002 Microsoft Corporation. Med enerett.

Vilkår for bruk.Retningslinjer for bruk av personlige opplysninger

 

Men vis prøver http://www.packardbell.com/ får du fram ei heilt anan side!

Du må komme med meir håndfaste bevis før du prøver og døype om eit firma!

 

Sånne tullinger burde blitt fjernet fra forumet!

 

snakker om at murty er en tulling.................du er en tulling packard bell suger så inn i helvette går ikke an å overklokke.......eneste de pcne kan er å overklikke :yes:

Lenke til kommentar
Packard bell. dritt digitalkamera

Vet du ikke at det heter Packard Hell? :grin:

 

Er du HEILT på jordet eller? Det heiter da SLETTES ikkje Packard HELL som du seier!

 

Prøver du f.eks www.packardhell.com så får du fram dette

 

Vi finner ikke "www.packardhell.com".

Søk på Internett:

Gå til MSN Søk for å se fullstendige resultater.  

Hjelp

Se tekniske opplysninger.

Om resultater

Levert avMSN Søk©2002 Microsoft Corporation. Med enerett.

Vilkår for bruk.Retningslinjer for bruk av personlige opplysninger

 

Men vis prøver http://www.packardbell.com/ får du fram ei heilt anan side!

Du må komme med meir håndfaste bevis før du prøver og døype om eit firma!

 

Sånne tullinger burde blitt fjernet fra forumet!

 

snakker om at murty er en tulling.................du er en tulling packard bell suger så inn i søren går ikke an å overklokke.......eneste de pcne kan er å overklikke :yes:

 

No må du værra stilj du da kenneth, herre e ikke dett territorium nei....

Ferra å legg deg igjen du trur eg...!!

RAM BRIKKAN!!!!!!!

Lenke til kommentar

IBM GXP 120 80GB.... bråker noe så inni HÆLVE.....

Trig t-40 med deltavifte på 50dB

Pc med cyrix 5x86 100 MHz CPU pluss integrert VESA 32bit skjermkort 1 mb ram uten directx-støtte.......

3.5" diskettstasjon til min 286 1400 kr....

en stk 16 mb rambrikke til nevnte pc der man måtte ha to like store brikker i samtidig... en brikke kostet 1500 kr.... så jeg måtte kjøpe en til... :evil:

Lenke til kommentar

dårligste kjøp.... hmmm.. det må vel være noe fra elkjip..... kjøpte en gang en pakke cder det. ikke så mye å klage over. hmmm . nei det må være battlefield expansion packen jeg kjøpte for noen dager siden. seks nye baner for 300 kr. har ikke breibånd engang. fant ut dagenn etterpå at fetteren min hadde det. kunne fått det av han :lol:

Lenke til kommentar
Hva er de teiteste tingene du noen gang har kjøpt til din pc?

Det du angrer mest på.

 

Mine må vel være:

Silent Twin

Digital Doc 5

IBM harddisk  :evil:

 

Hva er galt med Silent Twin? Funker kjempebra her - jeg har den stilleste PCen av alle folk jeg kjenner, og det med AMD 2200 XP.

 

IBM harddisk - vel, jeg har hatt en (en av de beryktede 75 GXP) som har dritt seg ut, men en Maxtor måtte nettopp byttes ut pga "SMART warning failure imminent back up your data immediately". Så det er ikke bare IBM som lager upåliltelige disker.

 

Boot-disken, derimot, er også en IBM, en 13 gb DJNA fra 1999 som det aldri er noe tull med.

 

Nei, det dummeste PC-kjøpet jeg noengang har gjort, vent det er flere. OK DE dummeste PC-kjøpene jeg noen gang har gjort:

1) Kabinettet - billig blikk-dritt som må skrus, og hvor skruene må tvinges på plass.

2) Et usb web-kamera til kr 1, fra mine besteforeldre som skaffet seg Telenor ADSL (puke). Ekstremt ustabile farger, ofte helt svart, og til slutt permanent ute av fokus. Ikke verdt penga.

Lenke til kommentar
Packard bell. dritt digitalkamera

Vet du ikke at det heter Packard Hell? :grin:

 

Er du HEILT på jordet eller? Det heiter da SLETTES ikkje Packard HELL som du seier!

 

Prøver du f.eks www.packardhell.com så får du fram dette

 

Vi finner ikke "www.packardhell.com".

Søk på Internett:

Gå til MSN Søk for å se fullstendige resultater.

Hjelp

Se tekniske opplysninger.

Om resultater

Levert avMSN Søk©2002 Microsoft Corporation. Med enerett.

Vilkår for bruk.Retningslinjer for bruk av personlige opplysninger

 

Men vis prøver http://www.packardbell.com/ får du fram ei heilt anan side!

Du må komme med meir håndfaste bevis før du prøver og døype om eit firma!

 

Sånne tullinger burde blitt fjernet fra forumet!

 

snakker om at murty er en tulling.................du er en tulling packard bell suger så inn i søren går ikke an å overklokke.......eneste de pcne kan er å overklikke :yes:

 

No må du værra stilj du da kenneth, herre e ikke dett territorium nei....

Ferra å legg deg igjen du trur eg...!!

RAM BRIKKAN!!!!!!!

 

ja martin du ska få brikkan dinj :yes: va tøft me 1024mbram ei stoind jA

Lenke til kommentar

Må vel være alle blekkskriverne,....HP, Epson, Canon ...Blekket fosvinner raskt som bare f_en enten man printer ut eller ikke. Og så dyrt som printerblekk er... FyttiKatta... Skal gå over til laserprinter og kun printe ut i sort/hvitt.

Lenke til kommentar

hallo alle dere som har kjøpt printere og funnet ut at blekket koster mer en skriveren. Kjøpte meg en epson printer for en slikk og ingenting. kosta 500daler for en ny svart blekkpatron..... og jeg tror at d er der folka prøver å tjene penger,,, altså på at vi må kjøpe mer blekk ikke selve skriverne

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
4 mb minne til min IBM ps2 Model 50z Kostet meg 3500,- i 1993 Oppgraderte fra 2-6mb. Da var jeg konge i gata.

 

Jeg hadde en i486DX2-66 MHz med 4 MB minne (stock). Oppgraderte med ekstra 16 MB så jeg kom opp i vannvittige 20 MB minne !

 

For de ekstra 16 MB betalte jeg 8.000 kr !

Lenke til kommentar
Hva er de teiteste tingene du noen gang har kjøpt til din pc?

Det du angrer mest på.

 

Mine må vel være:

Silent Twin

Digital Doc 5

IBM harddisk :evil:

 

Hva er galt med Silent Twin? Funker kjempebra her - jeg har den stilleste PCen av alle folk jeg kjenner, og det med AMD 2200 XP.

 

 

Min Silent Twin kjøler så forb.... dårlig at jeg må ha ekstra kabinettvifter på. :evil:

Da er kanskje hele vitsen borte.

 

 

 

 

min teiteste er Digital Doc 5

 

 

Hva er det?

 

Det er en ubrukelig viftekontroller. Kan ikke justere viftehastigheten.

Bare står der og lyser...

Lenke til kommentar
Det er litt flaut å si det, men jeg har kjøpt PC fra Dell en gang.

 

Samme her, og den kostet 15000,- !! Kunne ha fått langt bedre pc hadde jeg bygget den selv. Men, men, visste ikke bedre på den tida.

 

Ratt til XBOX, nesten aldri brukt det, foretrekker gamepad.

 

En veldig god thrustmaster joystick jeg ikke bruker, flightsims er så kjedelig.

 

Masse spill som jeg nesten ikke spillte, nå har jeg heldigvis bredbånd :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...