Gå til innhold

Teiteste ting til pc.


Anbefalte innlegg

Skal ikke en viftekontroller kunne kontrollere viftene da?  :roll:

 

Samme lurer jeg på, Microplex tar jo nesten 600 kr for greiene, det må da ha en funksjon? Er det bare feil tilkoplet, eller?

 

 

Den kan kun slå av og på viftene. Veldig knotete måte for å gjøre d også.

 

Til den prisen trodde jeg at man kunne justere hastigheten, for så å få en stille men godt avkjølt pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den kan kun slå av og på viftene. Veldig knotete måte for å gjøre d også. Til den prisen trodde jeg at man kunne justere hastigheten, for så å få en stille men godt avkjølt pc.

Det var da også det inntrykket jeg fikk - nemlig at du kunne justere viftehastigheter vha et pot-meter eller enda bedre: også via software.

 

Men å bare kunne skru viftene av / på : da kan man like godt kjøpe seg en standard lysbryter til 5 kr på Jernia! Så tåpelig! Microplex burde sette en advarsel på det produktet, høres helt latterlig ut, jo...

Lenke til kommentar

Eneste "angre"-kjøpet må være kjøpet av en PC -> TV-kabel. Brukte den i en måned, mens jeg enda bare hade to høyttalere på PC-en, og brukte TV-en til å få Sorround-effekt. Desverre står TV-en litt langt unna, så lyden derifra rakk ikke fram i tide, men men.

 

Etter en måned kjøpte jeg meg Cambridge-anlegg til en billig penge. DET angrer jeg ikke på i hvert fall!

 

:)

Lenke til kommentar

en stk 90cm rund harddisk-kabel til bruk i maxitower (og jeg som bare har miditower)den ligger fremdeles i posen sin).

Kjøpte 470 watt Lepont psu og trodde den var bra og stille (jeg må ha ny snart, jeg holder på å bli gal av bråket)

Viftegriller jeg ikke får brukt for de det ikke er noen plass å feste dem.

 

sikkert flere ting, men jeg kommer ikke på flere.

Lenke til kommentar

Kjøpte joystick. Microsoft med såkalt force feedback. Kostet vel ca 1200. Installerte den i Win98 og alt fungerte greit. Senere gikk jeg over til Win2000. Der fungerte den ikke. Microsoft som har utviklet både joysticken og Windows hadde ikke gjort den kompatibel med Win2000. Helv... kjeltringer.... :shrug:

 

Ergo: Bruk aldri penger på Microsoftprodukter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...