Gå til innhold

[Wii] Super Smash Bros Brawl Friend codes

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det meg, Kheiron, Olav og Jext som er med foreløpig. Ikke altfor mye til turnering, men kommer seg vel. Hadde vært kult å få det til litt senere i kveld(må jo få det til å sitte i fingra først)

Skrevet

Sitter og poster etter jeg har dødd med Ness! Kheiron og AlltidRett (Kjell) going at it, hehe... Umulig å spille bra med Ness med forsinkelse, har nesten ikke sjangs til å gjøre ekstra-recoveryen hans!

Skrevet (endret)

Olav, du får koke sammen til turnering da. Satse på å ta det imorgen kveld? Rundt 9-10 så har jeg sikkert stått opp.

Morsomme kamper ja! Ble en god del frustrasjon av itemsene noen ganger. Kjipern å bli slått ut med homerun-bat,ansiktsuttrykket mitt så vel omtrent slik ut da: :blink: etterfulgt av :wallbash:

Men var artig!

Endret av AlltidRett
Skrevet (endret)
Olav, du får koke sammen til turnering da. Satse på å ta det imorgen kveld? Rundt 9-10 så har jeg sikkert stått opp.

Morsomme kamper ja! Ble en god del frustrasjon av itemsene noen ganger. Kjipern å bli slått ut med homerun-bat,ansiktsuttrykket mitt så vel omtrent slik ut da: :blink: etterfulgt av :wallbash:

Men var artig!

Hehe, ja. Det var moro å slå deg ut med det balltreet xD

Vi får se med den turneringa, skal kanskje overnatte hos en kamerat i kveld. Men tror nok det blir noe turnering i kveld, ja. Hadde vært knall. Jeg kan i alle fall lage oppsettet nå. Lager egen tråd jeg ;)

PS: Er online nå (klokka er 14:15).

Endret av Olav93
Skrevet (endret)
Har lagt til alle på lista. Fint om dere også hadde gjort det samme =)

Hvilken FC la du til på meg? Du kan ha lagt til den gamle. Den nye er: 4897-6054-8795

Har et rom oppe, btw.

Endret av Olav93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...