Gå til innhold

[Wii] Super Smash Bros Brawl Friend codes


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ey folkens. Fekk meg nettopp internett tilgang. Eg legger til alle som er på tråden her.

 

Min Brawl FC: 2020-0222-7682

Nick: Jotsa

 

Forresten, kossen er det me lag når dokke spelar? Eg har prøvd noken With Anyone, og dei va jo ganske laggy. Ogso prøvde eg With Friends me FC's fra N-Europe forums, og dei var til tider bra, men laggen kom snikande opp der og. Men dei folka kan jo sitte langt ned i sør europa for alt eg veit. men kossen e laggen når folk i norge spela mot/me kvarandre?

 

Anyhoo, add me please =)

Lenke til kommentar

Er vanligvis ikkeno lag å klage over i det hele tatt. Men det kan skje noen ganger da. Varierer litt. Noen ganger kan jeg spille lagfritt med en amerikaner, mens det lagger mot en som bor nærmt meg her i Norge. Men som oftest er det best å spille innenriks :)

 

Gleder meg til jeg kan reise hjem igjen og brawle..savner det :p

Lenke til kommentar
Er vanligvis ikkeno lag å klage over i det hele tatt. Men det kan skje noen ganger da. Varierer litt. Noen ganger kan jeg spille lagfritt med en amerikaner, mens det lagger mot en som bor nærmt meg her i Norge. Men som oftest er det best å spille innenriks :)

 

Gleder meg til jeg kan reise hjem igjen og brawle..savner det :p

 

Skjønna. Oppfordra folk t å adde meg då =P les et par posta opp for FC etc. Eg har adda dei fleste som har posta FC her i tråden

Lenke til kommentar
Ikke glem å adde den beste brawleren fra diskusjon.no da! Meg :cool: Utfra skrivemåten din går jeg utfra at du, akkurat som meg, bor på "bestlandet". Kan ha fine,lagfrie matcher da tenker jeg. Adder deg ihvertfall når jeg er hjemme igjen om 2 ukers tid :)

Sure have. kem maina du då? PS. går faktisk på uni i trondheim. :p men rekna me d ska gå bra =)

Lenke til kommentar
Mainer Donkey Kong,Med King Dedede på 2.plass for øyeblikket. Men blir ikke til at jeg spiller så mye DK. Drar som regel DK frem for å vise folk at de ikke har noe de skulle sagt, dersom vi har hatt jevne matcher så langt. Ahh sjølskryt er gøy :D

 

Du fristar.

 

"I shall await your return. But do not mistake this task for easy... For I will be prepared"

Lenke til kommentar
Mainer Donkey Kong,Med King Dedede på 2.plass for øyeblikket. Men blir ikke til at jeg spiller så mye DK. Drar som regel DK frem for å vise folk at de ikke har noe de skulle sagt, dersom vi har hatt jevne matcher så langt. Ahh sjølskryt er gøy :D

 

Du fristar.

 

"I shall await your return. But do not mistake this task for easy... For I will be prepared"

 

Nice at du har brawl, legger deg til etterhvert jeg. FC'n min er på side 6 eller no i denne tråden, husk å legg meg til ;)

 

For min del mainer jeg Peach og Wario.

Lenke til kommentar

Må bare oppfordre folk til å bli medlem på smashnorge.com også. Der har de en friendcode liste hvor folk også legger ut msn. Da kan man legge til eliten i norge! Slik som tonberry,"Ifa" og chain/chainless. Og faint. Er vel de 4 suverent beste ;)

 

Edit: Og Chainless/Chain hvilken av de han nå kaller seg,er grusom. En helt annen liga enn de som kommer etter.

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...