Gå til innhold

[Wii] Super Smash Bros Brawl Friend codes


kewell79

Anbefalte innlegg

Hoy, lurer på om noen har fått til å connecte med folk som ikke er på friendslista? jeg har prøvd siden jeg fikk brawl(noen dager siden) å komme meg online, men no luck. Først trudde eg at det va routern som ødela ting, men har prøvd å connecte med kabeln rett fra veggen til wii'n, still no luck. Noen som vet ka problemet kan være? eller e det rett og slett shabby onlineopplegg fra Nintendo sin sie?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoy, lurer på om noen har fått til å connecte med folk som ikke er på friendslista? jeg har prøvd siden jeg fikk brawl(noen dager siden) å komme meg online, men no luck. Først trudde eg at det va routern som ødela ting, men har prøvd å connecte med kabeln rett fra veggen til wii'n, still no luck. Noen som vet ka problemet kan være? eller e det rett og slett shabby onlineopplegg fra Nintendo sin sie?

 

Jeg har spilt masse mot venner, men aldri mot hvemsomhelst. Er nok Nintendo's dårlige online-service. Men det er mange andre som fint får det til da, bare ikke alle som er like heldige.

Lenke til kommentar
Skal legge til deg nå Olav så kan vi spille ;)

 

Grunnen til at man ikke finner "anyone" er at det nesten bare er folk i USA som spiller. Og er noe med ping og sånn. Hadde en kamp mot 3 "anyone" i sta og det var bare lagg

 

Det er nok ikke grunnen da jeg har prøvd minst 20 ganger å finne noen i flere minutter og ikke funnet en sjel.

Lenke til kommentar
Spørs om jeg var uheldig bare el for treg linje..

 

Jeg er på no åm noen viil brawle :)

 

Det blir alltid lag med deg, uheldigvis! Passer du på at du ikke laster ned noe/belaster internettet når du spiller?

 

Forresten, skal snart komme online folkens, så møt meg der snart hvis dere vil!

Lenke til kommentar
Algar, og hvis Ghaz er medlem her... Den comebacken min med Peach på smashville var syk! Ghaz' 3 liv mot mitt ene nærmest sjanseløse liv! På slutten fikk til og med Ghaz gullhammer samtidig som han hadde FS! Og fortsatt vant jeg! Phew... Moro.

 

 

Hadde ikke vi noen 1vs1 kamper der du var peach og fikk juling,da? :p

Vi må lage til en Diskusjon.no turnering en dag, det hadde vært fett. Lagd vår egen lille rankingliste og greier. I feel lucky :D

Lenke til kommentar

Da var Wii'n sendt inn til reperasjon! Venter trolig en ny Wii siden jeg hadde samme problem på den forrige og fikk ny. Dette betyr at når jeg får Wii'n blir det ny FC på meg. Forhåpentligvis får jeg høre fra Elkjøp om maks. 2-3 uker. Håper det ikke blir altfor lenge.

 

Så da får jeg bare spilt hos Disorder (ArnL) når jeg er hos ham. Aldri, med andre ord! Neida, hehe. Men bare ikke så ofte som alltids.

 

(Æsj, jeg måtte slette Brawl-dataen... Mister den ettersom det ikke går å kopiere Brawl-fila til SD-kort! Men men, tar ikke lang tid å opptjene det tapte da =))

Endret av Olav93
Lenke til kommentar
Da var Wii'n sendt inn til reperasjon! Venter trolig en ny Wii siden jeg hadde samme problem på den forrige og fikk ny. Dette betyr at når jeg får Wii'n blir det ny FC på meg. Forhåpentligvis får jeg høre fra Elkjøp om maks. 2-3 uker. Håper det ikke blir altfor lenge.

 

Så da får jeg bare spilt hos Disorder (ArnL) når jeg er hos ham. Aldri, med andre ord! Neida, hehe. Men bare ikke så ofte som alltids.

 

(Æsj, jeg måtte slette Brawl-dataen... Mister den ettersom det ikke går å kopiere Brawl-fila til SD-kort! Men men, tar ikke lang tid å opptjene det tapte da =))

 

Du skal få spille hos meg Olav! Men ikke glem at 11.april bryter det løs med mario kart wii!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...