Gå til innhold

AoC: Hva vil du velge slags class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! :)

 

Er fortsatt usikker på classvalg, jeg. Noen som har noen forslag? :p

 

Tenker litt på caster, først og fremst necromancer.. Men kanskje Priest of Mitra også, enhver god gruppe trenger jo en god healer osvosv.. Men som jeg sa, usikker på hvor morsomt det faktisk er å spille classen. Nå har jo Funcom sagt det blir mer Healer/DPS -opplegg enn bare healer, da.. :hmm:

Lenke til kommentar
Heisann! :)

 

Er fortsatt usikker på classvalg, jeg. Noen som har noen forslag? :p

 

Tenker litt på caster, først og fremst necromancer.. Men kanskje Priest of Mitra også, enhver god gruppe trenger jo en god healer osvosv.. Men som jeg sa, usikker på hvor morsomt det faktisk er å spille classen. Nå har jo Funcom sagt det blir mer Healer/DPS -opplegg enn bare healer, da.. :hmm:

Jeg synes demonolgis ser jækla tøft ut etter jeg leste litt om det:D

Lenke til kommentar
Står mellom Guardian, Tempest of Set og Bear Shaman for øyeblikket.. choices choices :p

 

Tempest of Set er den mest ikke Conan aktige klassen som er, så kan vel ikke akkurat anbefale den.

 

Melee er vel det som er mest "ferdig" i spillet enda, så det er vel et trygt valg med de to andre. Spellcasters er jo litt "hmmpf" uten spellweaving vil jeg tru.

Lenke til kommentar
Står mellom Guardian, Tempest of Set og Bear Shaman for øyeblikket.. choices choices :p

 

Tempest of Set er den mest ikke Conan aktige klassen som er, så kan vel ikke akkurat anbefale den.

 

Vell, så har jeg ingen ønske om å være Conan eller da :p Liker Tempest of Set fordi de vil ha en Healing/support-rolle i grupper. ToS vil for eksempel være den viktigste klassen når det gjelder å regenne mana for party (mana-batteri)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Står mellom Guardian, Tempest of Set og Bear Shaman for øyeblikket.. choices choices :p

 

Tempest of Set er den mest ikke Conan aktige klassen som er, så kan vel ikke akkurat anbefale den.

 

Vell, så har jeg ingen ønske om å være Conan eller da :p Liker Tempest of Set fordi de vil ha en viktig Healing/support-rolle. (mana-batteri)

 

Mente heller at den var minst "troo 2 teh lore". Altså Set har ingenting med lyn og slikt å gjøre i Hyboria. Men jeg er helt enig med deg, akkurat derfor ( og fordi det er stygian ) jeg skal spille ToS.

Lenke til kommentar
Mente heller at den var minst "troo 2 teh lore". Altså Set har ingenting med lyn og slikt å gjøre i Hyboria. Men jeg er helt enig med deg, akkurat derfor ( og fordi det er stygian ) jeg skal spille ToS.

ja det her du helt rett i, ver det jeg skrev tidligere med at Scion folka var ganske skuffet. Siden de får en DoS med et Set tema. Ikke poison spells etc.. Når man leser den nyeste infoen om klassn. For å si det sånn, de to spesialiserte feet trærne for klassen heter, Lightning og det andre Thunder.. så er ganske klart hva klassen fokuserer på. men men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...