Gå til innhold

Ønskes kjøpt: ###

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tviler på at du vil finne noen i Norge som har en key til salgs. Fant et par når jeg gjorde et kjapt søk på ebay, det er vel sikkert den eneste plassen du finner en slik key nå til dags også. Og de keyene som ligger på ebay er vel sikkert bare for US versjonen av WoW. >_<

Uansett, lykke til.

Endret av Overguard
Skrevet

vel, uansett:

tror dere det er noen mulighet for å kunne oppgradere kontoen sin gjennom wow?

alts at man betaler direkte til dem og får en slik kode?

jeg trenger jo ikke noe annet enn den- så det skulel vel ikke være umulig?

og hvis det er en slik sjangse- burde jeg da maile- eller ringe for å få bedre kontakt og mer utfyllende svar og pushe litt mer på de og slikt?=)

har veeeldig lyst på den pandaen-

Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert, men er ikke poenget med alle typer "collectors edition" at de skal være i et begrenset opplag og dermed skjeldne? :) Beste sjansen din er vel nettauksjoner som ebay, overpriset selvsagt.

Skrevet

sant nok, MEN med den nye wow dellen som er kommet/ kommer- så får du ogs en slik collectors kode som gjøre at du kan få disse non combat petsene. så da må det jo være en mulighet for at det gåt an å bare kjøpe en kode?

Skrevet

jeg kjøpte aldri CE til vanlig wow eller TBC wow, men av en eller annen merkelig grunn er accounten min TBC CE edition. Plutselig en dag for et halvt år sia elr noe slikt, fikk jeg ingame mail der det sto takk for at jeg hadde kjøpt TBC og med så fikk jeg en murloc pet og en netherwhelp, får det på alle characters jeg lager også :)

Skrevet
sant nok, MEN med den nye wow dellen som er kommet/ kommer- så får du ogs en slik collectors kode som gjøre at du kan få disse non combat petsene. så da må det jo være en mulighet for at det gåt an å bare kjøpe en kode?

da hadde alle kjøpt denne koden og CE hadde plutselig ikke blitt like attraktiv.

Skrevet

Du kan jo prøve å krangle med en GM :)

Da jeg rapporterte en GM for å oppføre seg som en tosk til tross for at jeg hadde rett fra starten av, fikk jeg CE pet som takk for tålmodigheten. Så nå har jeg CE på begge kontoene :]

Skrevet

Du: Tauren's drink milk.

GM: Actually, they drink wa..

Du: I SAID TAURENS DRINK MILK. NOW GIME ME MY CE PET

GM: Look over there! BY THE LIGHT OF ELUNE *POFF*

Skrevet

hehe- ja, kanskje Det er en mulighet.

ringte blizz foreste. pre tbc collector edition kan du ikke få de petsene med på karakterene du har. fordi du må lage ny account å greier=(

petsene fra tbc collectors liker jeg ikke noe særlig uansett.

Skrevet

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #9:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Vennligst benytt bruktmarkedet for kjøp og salg.

Reaksjoner på moderering gjøre pr. PM/melding.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...